آخرین اخبار

26. تير 1396 - 12:04   |   کد مطلب: 8154
فرمانده بسیج کهگیلویه در بازدید از برگزاری اردوی جهادی در دیشموک
روحیه و فرهنگ جهادی بسیجیان در هر جا نیاز بود؛ بن بست‌ها را شکسته است+تصاویر
فرمانده بسیج کهگیلویه، اضافه کرد: امروز هم متناسب با عرصه های مورد نیاز کشور، این روحیه و فرهنگ جهادی بسیجیان در هر جا نیاز بود؛ بن بستها را شکسته است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، فرمانده بسیج کهگیلویه در بازدید از برگزاری اردوی جهادی در دیشموک، اضافه کرد: امروز هم متناسب با عرصه های مورد نیاز کشور، این روحیه و فرهنگ جهادی بسیجیان در هر جا نیاز بود؛ بن بستها را شکسته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در حاشیه ی بازدید از برگزاری اردوی جهادی 7 روزه گروه جهادی شهید رفتاری حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی(ع) دیشموک در روستای دره وار فارتق دیشموک و در جمع بسیجیان عضو گروه جهادی،  گفت: بسیجیان ما هشت سال دفاع مقدس را با روحیه ی جهادی مدیریت کرده و در صحنه های نبرد سخت با دشمنان نگذاشتند کوچکترین نقطه ای از سرزمین های کشورمان، در اشغال دشمن قرار بگیرد.

فرمانده بسیج کهگیلویه، اضافه کرد: امروز هم متناسب با عرصه های مورد نیاز کشور، این روحیه و فرهنگ جهادی بسیجیان در هر جا نیاز بود؛ بن بستها را شکسته است.

برومندزاده با بیان اینکه؛ با همین روحیه و تفکر جهادی ما می توانیم بر مشکلات فائق آییم، تصریح کرد: امروز مجموعه ی بسیج  و جهادگران بسیجی در عرصه کمک به محرومان، هر جا لازم باشد، ورود کرده و محرومیت زدایی می کنند.

وی، از فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک، از بسیجیان اعضای گروه جهادی شهید رفتاری این حوزه مقاومت، تقدیر و تشکر کرد و گفت: انجام این کار جهادی و فرهنگی توسط حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع)، فرماندهی این حوزه و بسیجیان جهادی در جهت محرومینت زدایی قابل تحسین است.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: در روز پنج شنبه شهدای گمنام در دیشموک تشییع و تدفین می شود که انتظار می رود مراسمی درخورشان شهدا برگزار شود.

ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک هم در حاشیه ی برگزاری این اردوی جهادی و در جمع مردم، ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که در این راستا بسیج دیشموک را همکاری کردند، گفت: حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک ان شاء الله در جهت برگزاری این اردوی های جهادی و برای محرومیت زدایی، برنامه های فرهنگی-جهادی خود را به صورت مستمر ادامه می دهد.

معززی گفت: ساخت و تکمیل محوطه ی ساختمانی این خانواده ی یتیم و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی به همت بسیجیان، خدمتی است از برکات نظام مقدس انقلاب اسلامی می باشد.

 

گفتنی است گروه جهادی -فرهنگی شهید رفتاری حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک در حال برگزاری یک دوره اردوی محرومیت زدایی در روستای دره وار فارتق همراه با اجرای برنا مه ی فرهنگی، می باشد.

انتهای پیام/
 

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک