آخرین اخبار

7. فروردين 1401 - 12:13   |   کد مطلب: 10454
پیش از ظهر امروز نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۲فروردین در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تبریک فرا رسیدن 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی گفت: روز مهمی که از روزهای سرنوشت ساز ملت ایران است و نماد تحقق مردم سالاری دینی است، یکی از شعارهای اساسی ملت، استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود که در ۱۲ فروردین ماه محقق شد.

 

 

 

حجت الاسلام و المسلمین خاضع به همه پرسی برای رای به جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از خواسته های ملت تشکیل نظام اسلامی و مردم سالاری دینی بود و این روز، روز تولد انقلاب اسلامی است که سرلوحه آن عدالت اسلامی است.

 

 

وی با بیان اینکه در روز ۱۲ فروردین ماه برای اولین بار بعد از صدر اسلام دو ویژگی مردمی و الهی را دارا است، گفت: همه پرسی در شرایطی در کشور برگراز شد که تنها ۴۸ روز از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود و این همه پرسی با وجود همه تبلیغات و مدل های مختلف ارائه شده توسط دیگر کشورها اما سرانجام جمهوری اسلامی توسط مردم انتخاب شد.

 

 

 

حجت الاسلام خاضع به پیام این روز اشاره کرد و گفت: این روز به دلیل قرار گرفتن در تعطیلات نوروز مهجور و مظلوم قرار گرفته است.

 

 

وی به برنامه های مختلف برای ۱۲ فروردین اشاره کرد و افزود: در روز جمعه ساعت ۱۲ سرود از همه شبکه های رادیویی، مساجد، کلیساها و وسایل نقلیه عمومی با هدف افزایش نشاط و غرور ملی پخش می شود، همزمان با پخش سرود، اهتزاز پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی در میادین شهر با هماهنگی شهرداری ها، پویش پرچم افتخار در سطح فضای مجازی، تبیین یوم الله ۱۲ فروردین در مصلی ها و تریبون های نماز جمعه و اهمیت و نقش مردم در این روز، همخوانی سرود جمهوری اسلامی، توزیع پرچم ها، برگزاری نشست ها و برنامه ها، استفاده از ظرفیت مجازی برای تولید محتوا، فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی، تزیین ادارات و نهادها از جمله برنامه ها است.

 

 

وی به برنامه های شب ۱۲ فروردین ماه در مساجد اشاره کرد و گفت: در روز ۱۲ فروردین ماه در مصلی ها برنامه ها ساعت ۱۲ ظهر برگزار می شود و سخنرانی ها پیش از خطبه ها ایراد خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک