آخرین اخبار

4. ارديبهشت 1401 - 20:09   |   کد مطلب: 10549
سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت : یک قلاده خرس قهوه ای با حمله به یک قرقبان افتخاری وی را مصدوم کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت : یک قلاده خرس قهوه ای با حمله به یک قرقبان افتخاری در۴۲ کیلومتری از مرز مناطق حفاظت شده واقع در تنگ ارگن شهرستان کهگیلویه از ناحیه دست وی را مصدوم کرد .

 

ساعتی پیش یک قلاده خرس در تنگ ارگن شهرستان کهگیلویه با حمله به یک جوان طبیعت دوست به وی از ناحیه هر دو دست آسیب رساند .

 

 

 اسلام جاودان خرد سرپرست حفاظت محیط زیست استان در این خصوص گفت : سعید انصاریان طبیعت دوست اهل شهرستان کهگیلویه، با کمک مردم آن شهرستان بخشی از مناطق آزاد تنگ ارگن بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه را با کمک ۳ جوان دیگر بصورت خودجوش حفاظت و قرق بانی می کرد .

 

 

جاودان خرد تصریح کرد : ساعتی پیش که یکی از آن ۳ جوان در قرق خودجوش مشغول گشت زنی و کنترل بود، مورد حمله یک قلاده خرس قهوه ای قرار می گیرد .

 

 

سرپرست حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد : براثر این حمله جوان طبیعت دوست از ناحیه هر دو دست دچار آسیب شده و برای مداوا به درمانگاه قلعه ریسی اعزام و سپس به بیمارستان امام خمینی دهدشت منتقل شد .

جاودان خرد با اشاره به اینکه گزاش ها حاکی از آن است که احتمالا خرس نیز دچار آسیب شده افزود :برای صحت و سقم گزارش هم اکنون تیمی از محیط زیست و دامپزشکی شهرستان کهگیلویه در حال اعزام به مکان و محل حادثه هستند .

 

 

وی گفت : محل وقوع حادثه تا مرز منطقه حفاظت شده نزدیک به ۴۲ کیلومتر فاصله وجود دارد .

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک