آخرین اخبار

14. فروردين 1394 - 18:24   |   کد مطلب: 1041
امام جمعه ديشموك گفت: توافق در مذاكرات بايد با توجه به خواسته ملت كه تحريم ها يكجا برداشته شود صورت بگيرد در غير اين صورت طرف مقابل نه حرفها و نه امضايش مورد اعتماد ما نيست.
توافق در مذاكرات بايد با توجه به خواسته ملت كه تحريم ها يكجا برداشته شود صورت بگيرد

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سيد‌هدايت محمودي‌اصل ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه ديشموك اظهار كرد: توافق در مذاكرات بايد با توجه به خواسته ملت كه تحريم ها يكجا برداشته شود صورت بگيرد در غير اين صورت طرف مقابل نه حرفها و نه امضايش مورد اعتماد ما نيست.

 

 

وي، ضمن تقدير وتشكر از تيم هسته‌اي كه سعي و تلاش خود را در راستايي تحقق هسته‌اي ايران به كار گرفتند بيان كرد: تيم هسته‌اي بايد دقت داشته باشد كه بيانيه‌‌ي توافق هسته‌اي به معناي توافق حقيقي نيست اما به هر حال بستري است براي تدوين متن توافق نهايي كه در تيرماه 94 قرار هست صورت بگيرد.

 

خطيب نماز جمعه ديشموك گفت: حمله عربستان به يمن يكي از بحث‌هاي دردآور روز دنيا اسلام است و حكومت‌هاي وابسته به آمريكا و غرب مايه بدبختي مسلمانان هستند.

 

وي بيان كرد: مهمترين هدف حمله عربستان به يمن، بحث سركوب بيداري اسلامي است عمليات نظامي و تجاوز آشكاري كه اين روزهاي اخير انجام شد نشان دهنده ضعف و وحشت زياد نظام سلطه، از موج بيداري اسلامي است كه مي‌خواهند به هر قيمتي شده آن را سركوب كنند.

 

وي خاطرنشان كرد: حمله عربستان به يمن با وجود اين‌كه دردآور است اما باعث وحدت و اتحاد بين شيعه و سني است و بر اتحاد مسلمانان مي‌افزايد.

 

وي اشاره‌اي به شعار سال داشت و گفت: با توجه به شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب مردم بايد بر همدلي و همزباني هر چه بيشتر تلاش در حل مشكلات داشته باشند و اين شعار مخصوص  پيشرفت مناطق محروم مي‌باشد.

 

محمودي اصل: دسته‌اي كه وضعيت مالي خوبي دارند و به يتيمان  و مستمندان كمك نمي‌كنند، كساني كه در نماز خواندن كاهلي دارند و نماز را به خوبي نمي‌خوانند، افراد رياكار، كساني كه در تظاهر مسلمان هستند، خانمي كه حجاب دارد و بي حجابي مي‌كند 4 دسته‌اي هستند كه ايمانشان ارزش ندارد.

 

انتهاي پيام :و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک