آخرین اخبار

20. دى 1393 - 9:59   |   کد مطلب: 104
تلاش مجموعه آموزش و پرورش بر شناسایی بیشتر اولیای بی‌سواد و ارائه آموزش‌های لازم در راستای ارتقای رشد سوادآموزی است.

به گزارش پايكاه خبري تحليلي كهگيلويه ،مدیر آموزش و پرورش دهدشت گفت: یک هزار و 670 نفر از اولیای بی‌سواد دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در سطح شهرستان پالایش شدند.

 

سید لطف‌الله فروزان صبح امروز در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی که در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شده بود اظهار کرد: شناسایی بی‌سوادان به علت بی‌رغبتی و عدم انگیزه آموزش‌دهندگان آزاد، مشخص نبودن آدرس دقیق بی‌سوادان و عدم تمایل جهت شرکت در آموزش و نقل و مکان موانعی را در راه اجرای طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی در شهرستان قرار داده است.

 

مدیر آموزش و پرورش دهدشت تصریح کرد: با کمک مجتمع‌های آموزشی و آموزشگاه‌های مستقل تاکنون یک هزار و 670 اولیای بی‌سواد دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی پالایش شده‌اند که از این تعداد 800 نفر بی‌سواد مطلق شناسایی شده است.

 

فروزان با بیان اینکه 345 اولیای بی‌سواد در حال حاضر مشغول فراگیری آموزش هستند افزود: تلاش مجموعه آموزش و پرورش بر شناسایی بیشتر اولیای بی‌سواد و ارائه آموزش‌های لازم در راستای ارتقای رشد سوادآموزی است.

 

این مسئول همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در تحقق سوادآموزی را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: هر گامی که در راستای ریشه‌کنی بی‌سوادی برداشته می‌شود باقیات و صالحات است.

 

فروزان ارتباط دهیاری‌ها با شوراهای روستایی در شناسایی افراد بی‌سواد و همکاری تشکل‌های مردم نهاد را از دیگر راه‌های مبارزه با بی‌سوادی عنوان کرد.

 

 

انتهاي پيام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک