آخرین اخبار

14. دى 1393 - 14:02   |   کد مطلب: 38
سرپرست پروژه پاتاوه به دهدشت با بیان اینکه 25 تا 30 میلیارد تومان مطالبات پیمانکار است که پرداخت نشده است، افزود: راکد ماندن این پروژه موجب بیکاری 600 نفر شده است که مسئولان باید توجه ویژه داشته باشند.

 به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيليويه،صبح امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی از جاده پاتاوه ـ دهدشت که از قلعه دختر می‌گذرد بازدید داشتند تا از نزدیک مشکلات این جاده و این پروژه ملی را مورد بررسی قرار دهند.

در این بازدید عبدالحمید حسینی‌نسب سرپرست پروژه ملی جاده پاتاوه به دهدشت عنوان کرد: تاکنون برای این پروژه 150 میلیارد تومان هزینه شده است که حدود 50 میلیارد ریال دیگر مورد نیاز این پروژه است.

وی در ادامه از پیشرفت 64 درصدی این پروژه خبر داد و افزود: تکمیل پروژه عظیم پاتاوه به دهدشت نیاز به حمایت بیشتر مسئولان دارد.

حسینی‌نسب به عملیات خاک‌برداری این پروژه اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات خاک‌برداری 265 هزار مترمکعب این پروژه مهم باقی مانده است. این پروژه تعداد 12 پل دارد که تاکنون در قطعه سه آن یک پل به بهره‌برداری رسیده که برای ساخت مابقی به اعتبارات کافی نیاز داریم..

 

سرپرست پروژه پاتاوه به دهدشت وضعیت نقدینگی این پروژه را خوب ندانست و گفت: عدم نقدینگی مانع از ادامه کار در این پروژه شده است. رفع این مشکلات به توجه بیشتر مسئولان نیازمند است.

سرپرست پروژه پاتاوه به دهدشت با بیان اینکه 25 تا 30 میلیارد تومان مطالبات پیمانکار است که پرداخت نشده است، افزود: راکد ماندن این پروژه موجب بیکاری 600 نفر شده است که مسئولان باید توجه ویژه داشته باشند.

حسینی‌نسب گقت: دو کیلومتر از مجموع 10 کیلومتر این بخش از پروژه که از قلعه دختر می‌گذرد آماده آسفالت شده و مابقی کار بهسازی آن صورت گرفته است.

وی پروژه جاده پاتاوه دهدشت را مهم دانست و عنوان کرد: این پروژه در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها نقش مهمی دارد و که امیدواریم مسئولان با جذب اعتبارات لازم به این پروژه توجه ویژه داشته باشند تا هر چه زودتر شاهد افتتاح این پروژه ملی باشیم.

جاده پاتاوه دهدشت یک پروژه ملی است که شمال کشور را به جنوب وصل می‌کند و افتتاح این جاده، موجب خروج کهگیلویه و بویراحمد از بن‌بست و کاهش بسیاری از هزینه‌ها خواهد شد.

 

 

انتهاي پيام : و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک