آخرین اخبار

5. بهمن 1400 - 13:52   |   کد مطلب: 10311
جعفر راستی با اشاره به پیشرفت های ایران بعد از انقلاب در همه حوزه ها گفت: امروزه مرز جمهوری اسلامی ایران در مرزهای جغرافیایی کشورهای جبهه مقاومت و هم مرز با رژیم صیهونیستی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس  نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: امروزه به لطف خداوند متعال  کشورمان  پیشرفت های چشم گیری در حوزه های مختلف  از جمله در بخش های نظامی و اقتصادی و پزشکی و کشاورزی و... داشته است که این می تواند خود دلیلی بر استقلال جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف باشد.

 

 این نمابنده مجلس در ادامه افزود:در زمان رژیم پهلوی بیشتر روستاها و حتی شهرهای ما از امکانات اولیه و خدماتی محروم بودند ، که بحمد الله امروزه  تمام روستا های  ما از خدمات آب و گاز و برق و تلفن و دیگر امکانات رفاهی برخوردار شدند، که همین امر باعث جلو گیری از مهاجرت از روستاها به شهرها شده است.

 

راستی در بخش دیگری ازاین گفتگو ابراز داشت: امروز در جمهوری اسلامی ایران در دانش هسته ای ما به علم هسته ای و دانش هسته ای رسیده ایم و حتی در این علم به یک علم بومی رسیده ایم که نیاز به کشورهای خارجی نیست و این تخصص فقط در اختیار چند کشور معدود و پیشر فته دنیا است ، در حالی که  در زمان رژیم پهلوی ما در این زمینه هیچگونه اطلاعاتی نداشته ایم و کشورهای خارجی با توجه به اینکه رژیم منحوس پهلوی از شرکایشان بود این علم را در اختیار ایران قرار نداده بودند.

 

عضو کمیسیون کشاورزی گفت: جمهوری اسلامی ایران در بخش نظامی ، نیز به توان بالایی دست یافته است و امروزه  مرز جمهوری اسلامی ایران در مرزهای جغرافیایی کشورهای جبهه مقاومت و  هم مرز با رژیم صیهونیستی می باشد، در صورتی که در دوران رژیم پهلوی خاک های متعددی از ایران جدا شد که این نشان از بی لیاقتی و بی غیرتی رژیم شاه در حفاظت از این مرز بوم است.

 

نماینده استان آذربایجان شرقی  در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت های قابل ملاحظه و چشمگیر  در صنعت دفاعی گفت:ایران با دست یابی به انواع سلاح ها و موشک های نقطه زن نشان داده است که هیچگونه وابستگی نظامی به کشورهای بیگانه ندارد،وبا تمام توان آماده دفاع از کرامت و حفظ مرزهای خود و یاور مظلومان در سراسر جهان است ، و همانطور که دیدیم در طول هشت سال جنگ تحمیلی یک وجب از خاک کشورمان توسط دشمن از کشورمان جدا نشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک