آخرین اخبار

24. دى 1400 - 9:11   |   کد مطلب: 10305
به همت انجمن حمایت از زندانیان؛
آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد مالی در زندان دهدشت
۷ زندانی جرائم غیرعمد مالی در زندان دهدشت آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ هفت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکاری مالی با همکاری انجمن حمایت زندانیان یاسوج و مساعدت خیرین از زندان دهدشت آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

 

با حضور مدیر کل زندان‌های استان، دادستان کهگیلویه و چرام و رئیس دادگستری شهرستان چرام آئین آزادسازی زندانیان دهدشتی برگزار شد.

 

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد در این آئین گفت: هفت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکاری مالی با همکاری انجمن حمایت زندانیان یاسوج و همکاری خیران از زندان دهدشت آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

 

منصور بیژنی در این آئین از تعامل خوب مراجع قضایی استان برای آزادی زندانیان تقدیر کرد و افزود: همکاری و همراهی خوب مراجع قضایی استان در کاهش جمعیت کیفری زندانیان و بازگشت زندانیان متنبه شده به جامعه در استان بسیار پر رنگ است.

 

بیژنی با بیان اینکه همه ما و مجموعه قضایی کمک به زندانیان اصلاح شده بالاخص زندانیان غیر بزهکار است افزود: میزان بدهی این ۷ نفر ۷۰ میلیون تومان بوده است که با کمک انجمن حمایت زندانیان و همکاری خیران و نیکوکاران بدهی آنان پرداخت و از زندان آزاد شدند.

 

وی یکی از وظایف مهم انجمن حمایت از زندانیان را کمک به آزادی آنان دانست و اضافه کرد: این انجمن علاوه بر تلاش برای آزاد سازی زندانیان به تامین معیشت خانواده‌های نیازمند زندانی، و همچنین برای رفع مشکلات بهداشت و درمانی زندانیان نیز کمک می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک