آخرین اخبار

22. فروردين 1396 - 1:40   |   کد مطلب: 7805
در بازدید خبرنگار کهگیلویه از دورافتاده‌ترین روستای دیشموک مطرح شد
آرزویی که تحقق آن حتی در رویایی مردم سرتنگ لیراب هم نمی‌گُنجد+تصاویر
اهالی روستای سرتنگ لیراب، ضمن ابراز رضایتمندی از بخشدار و رئیس اتفاقات برق دیشموک، بیان کردند: از اینکه قرار است به روستای ما برقرسانی شود، باورمان نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل شهرستان کهگیلویه، اهالی روستای سرتنگ لیراب در گفتگو با خبرنگار  ضمن ابراز رضایتمندی از بخشدار و رئیس اتفاقات برق دیشموک، بیان کردند: از اینکه قرار است به روستای ما برقرسانی شود، باورمان نمی شود.

 

رئیس اتفاقات برق و اصحاب رسانه، مهندسان برق استان و همچنین نماینده شرکت آفتاب یزد جهت شناسایی منطقه سرتنگ لیراب از توابع بخش دیشموک، برای برقرسانی بصورت انرژی خورشیدی به آن منطقه عزیمت کردند/.

 

جبار فاطمی رئیس اتفاقات برق دیشموک بهمراه وحید آهنگ از اصحاب رسانه و همچنین مهندسان برق انرژی خورشیدی از تهران و استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور شناسایی و فراهم کردن زمینه های لازم برای برقرسانی به روستای دورافتاده و صعب العبور بخش دیشموک، به منطقه سرتنگ لیراب عزیمت کردند.

مسئولان برق دیشموک و مهندسان برق استان و سید محمود نبوی نماینده شرکت آفتاب یزد برای شناسایی منطقه و هماهنگی های لازم جهت فراهم کردن شرایط و زمینه لازم در جهت برقرسانی بصورت انرژی خورشیدی به روستای سرتنگ عزیمت کردند.

 

یکی از اهالی روستای سرتنگ ضمن تقدیر از تلاش و پیگیری رئیس اتفاقات برق دیشموک و مسئولان برق شهرستان واستان گفت، بدون شک هرچند باورمان نمی شود که قرار باشد به این روستا برقرسانی شود،  ولی خداوند را شاکریم که خدمات نظام و انقلاب به منطقه محروم ما هم می رسد.

مرد ۵۵ ساله ای ازاهالی روستای سرتنگ به ما گفت: از تلاشهای مسئولان برق به ویژه اتفاقات برق وبخشدار دیشموک تقدیر می کنیم و امیدواریم هر چه زودتر برقرسانی به روستای ما انجام شود.

 

رئیس اتفاقات برق دیشموک هم که در این سفر به برقرسانی به دورافتاده ترین منطقه دیشموک امیدوار می شود، سجده شکر به جای آورده و خداوند را ستایش و سپاسگزاری می کند.

 

به گزارش خبرنگار در صورت همکاری مردم و فراهم شدن شرایط لازم تا قبل از یک ماه دیگر، برقرسانی بصورت انرژِی خورشیدی به ۲۴ خانوار روستای سرتنگ لیراب انجام می شود.

گزارش و عکس از وحید آهنگ

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک