آخرین اخبار

20. دى 1400 - 20:39   |   کد مطلب: 10300
در گفتگو با پایگاه خبری کهگیلویه مطرح شد؛
وعده «انتقام سخت» خواب را از چشم دشمنان ربوده است
رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گفت: انتقام سخت خواب را از چشم دشمنان ربوده و خون شهدای ما مقدمه‌ برای نابودی اسرائیل و ظهور امام زمان(عج) است‌.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص انتقام‌گیری از قاتلان شهید سلیمانی گفت: حمله موشکی به عین‌الاسد یک شروع و یک سیلی بیش نبوده؛ و انتقام همچنان باقی است و این مسیر ادامه دارد.

 

 

 

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتقام سخت ملت ایران از ترامپ و همدستانش در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و همرزمانش قطعی است و تازه خروج کامل آمریکایی ها از منطقه آغاز این راه است.

 

 

 

وی با بیان اینکه داغ حاج قاسم و همرزمانش مانند روز اول برای همه مردم تا ابد زنده است، تصریح کرد: مردم ما یقین داشته باشند که پی‌گیری برای انتقام سخت از دشمنان حاج قاسم ادامه دارد.

 

 

 

عبودی در ادامه اظهار داشت: دشمن این را خوب بداند راه شهید سلیمانی و شهدای مقاومت ادامه دارد و اجازه نخواهیم داد دشمنان به اهدافشان برسند و مقتدرانه در مسیر دفاع از مظلومان و مبارزه با استکبار همچنان خواهیم ایستاد.

 

 

 

وی عنوان کرد: از روز ترور سردار سلیمانی اولین اقدام در راستای انتقام از عوامل ترور انجام شد و حتما تحقق وعده انتقام سخت تا به آن جایی پیش خواهد رفت که پای آمریکایی‌ها از منطقه خاورمیانه قطع شوند و همین وعده انتقام سخت، خواب را از چشم عوامل ترور شهید سلیمانی ربوده و خون شهدای ما مقدمه‌ برای نابودی اسرائیل و ظهور امام زمان(عج) است‌.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک