آخرین اخبار

20. دى 1400 - 20:30   |   کد مطلب: 10298
با گذشت ۲ ماه از انتخاب و معرفی شهردار منتخب شورای ششم دهدشت اما هنوز صلاحیت کرسی شهرداری این شهر اعلام نشده است.

با وجود گذشت بیش از پنج ماه از نشستن اعضای شورای شهر دهدشت بر صندلی نمایندگی خود، بعد از کش و قوس های فراوان در ۱۹ آبان ماه وضعیت سکانداری شهرداری این تعیین تکلیف شد و برای تایید صلاحیت به استانداری و وزارت کشور ارسال گردید.

 

حال با گذشت ۲ ماه از انتخاب و معرفی شهردار منتخب شورای ششم دهدشت هنوز صلاحیت کرسی شهرداری این شهر اعلام نشده است.

 

شهرداری دهدشت که با بحران های متعددی دست بگریبان است همچنان با سرپرست و عدم شفافیت طولانی شدن پروسه احراز صلاحیت روزگار می گذراند.

 

تاخیر در تایید صلاحیت سکاندار شهرداری دهدشت در حالی است که طبق « تبصره ۳ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران وزارت کشور، استانداری‌ مکلفند است تا ۱۰ روز بعد از معرفی شهردار پیشنهادی، پس از بررسی و استعلام‌های لازم نظر نهایی خود را اعلام کند».

 

همگان نیک میدانند آفت‌های اداراتی که با سرپرست اداره می شوند را نمی‌توان کتمان کرد، نمونه‌ای از این آفت‌ها عدم قدرت و اختیار تصمیم‌گیری‌ لازم و شجاعانه برای انجام کارهای اساسی و کندی در روند تصمیم‌گیری و اجرا، عدم اطاعت‌پذیری از سرپرست اداره توسط کارکنان است که خود آشفته‌ بازاری دیگری را در شهر رقم می زند.

 

حال باید دید چرا بعد از گذشت ۲ ماه از معرفی شهردار منتخب دهدشت، این شهر در انتظار امضای حکم شهردار خود و عدم شفاف سازی استانداری مانده است؟

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک