آخرین اخبار

14. دى 1400 - 0:15   |   کد مطلب: 10272
قائم‌مقام سازمان بسیج اساتید کشور مطرح کرد؛
انتقام خون شهیدسلیمانی ضربه ای راهبردی به استراتژی آمریکا است
ابن الدین حمیدی بااشاره به اینکه ترورسردارسلیمانی یک انتقام‌ گیری راهبردی را در پی داردکه مطمئنابه حضورآمریکا درمنطقه پایان خواهدداد،گفت: انتقام خون حاج قاسم ضربه‌ای راهبردی واستراتژی به آمریکا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ قائم‌مقام سازمان بسیج اساتید کشور  در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ارتباط با ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی مصداق یک انسان رشدیافته در مکتب اهل بیت(ع)، امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی بود و در ولایتمداری کسی ولایت‌مدار تر از حاج قاسم در عمل نمی توان پیدا کرد.

 

 

 

محمدرضا ابن الدین حمیدی با اشاره به اینکه حاج قاسم علی‌ رغم این‌ که نظامی بود اما کاملا لطافت و معنویت را در خود جمع کرده بود، افزود:حاج قاسم در عین حال که بسیار اخلاقی، عاطفی و معنوی بود آن جایی که به باید به مقتل برود، بروز شهامت و ابراز قاطعیت داشت شجاعانه و تمام قد در مقابل دشمن می ایستاد، اما برای مردم و مظلومان روحیه عاطفی و اخلاقی در قاطعیت داشت.

 

 

 

وی در بخش دیگر سخنان خود به انتقام و استراتژی معادلات مفهوم قدرت در دروس ادبیات و علوم سیاسی اشاره و تصریح کرد: انتقام شهادت سپهبد سلیمانی با انتقام‌ هایی که در گذشته از تروریست‌ ها گرفته می شد متفاوت است.

 

 

 

 ابن الدین حمیدی با اشاره به اینکه ترور سردار سلیمانی یک انتقام‌ گیری راهبردی را در پی دارد که مطمئنا به حضور آمریکا در منطقه پایان خواهد داد، ادامه داد: انتقام خون حاج قاسم ضربه‌ای راهبردی و استراتژی به آمریکا است.

 

 

 

وی عنوان کرد: دشمنان فکر می‌کردند که با حذف قاسم سلیمانی قدرت نفوذ ایران در منطقه کاهش پیدا می کند اما واقعیت این است که دقیقا برعکس شد یعنی «شهیدقاسم سلیمانی» از «قاسم سلیمانی» زنده‌تر و قدرتمند در حال پیشروی است و حذف فیزیکی شد اما در تاریخ ماندنی شد.

 

 

 

عضو هیئت‌علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) با اشاره به اینکه اگر قرار است انتقامی مطرح باشد برای کشتن احمقی مانند ترامپ مطرح نیست؛ اظهار داشت: با کشتن ده‌ها ترامپ انتقام قاسم سلیمانی گرفته نمی شود این انتقام باید خیلی سنگین‌تر باشد و جنسش از جنس کشتن آدمها نیست.

 

 

 

 ابن الدین حمیدی گفت: خروج آمریکا از منطقه یکی از ابعاد انتقام سردار و همرزمان خواهد بود چرا که عامل بدبختی مردم در خاورمیانه هستند.

 

  

 

وی با اشاره به اینکه بعد از شهادت سردار ما شاهد اوج جنبش‌های ضدآمریکایی در منطقه هستیم،افزود: حاج قاسم در حمایت از آرمان فلسطین و دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با اشغال‌گری و صهیونیزم بود و اولویت شهید سلیمانی مقاومت و جهاد برای تحقق اهداف امت اسلامی بود.

 

 

 

ابن الدین حمیدی تصریح کرد: شهید سلیمانی در منطقه ایثارگرانه برای حفظ امنیت تلاش می‌کرد و خدمات فراوانی به ملت فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، یمن و سایر ملت‌های مسلمان ارائه کرد و برای ایجاد امنیت در این کشورها، مخلصانه جهاد کرد.

 

 

 

وی ادامه داد: شهادت سردار همه ملت‌ ها و گروه‌ های آزادی‌ بخش و همه عدالتخواهان به میدان آورد و همه علیه استکبار جهانی در راس آمریکا متحد شدند و امروز می‌بینیم که حاج قاسم فاتح بسیاری از دل‌ها و قلب‌ها در جهان است.

 

 

 

این الدین حمیدی گفت: به اینکه امروز ترامپ با ذلت از کاخ سفید رفت و ذلت او عیان شده است اما مساله‌ای که وجود دارد، مسئولیت دولت آمریکا در شهادت سردار ما فقط به او قائم به یک شخص نخواهد بود و تمام کسانی مه به نوعی در این جنایت درست داشتند باید منتظر اجرای عدالت باشند.

 

 

 

وی در پایان افزود: ارتش آمریکا که عامل تجاوز و به شهادت رساندن حاج قاسم بوده است و در این خصوصباید پاسخگو باشد چه ترامپ در راس حکومت باشد یا نباشد چرا که بر اساس حقوق بین‌الملل رفتار هر شخص یا ارگان دولتی عمل آن دولت قلمداد می‌شود و به شخصیت حقوقی دولت قابل انتساب است.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک