آخرین اخبار

17. آذر 1400 - 20:56   |   کد مطلب: 10205
شماری از اعضای خانواده‌ و بستگان مصدومان تصادف اتوبوس دهدشت به تهران با تریلر در آزادراه کاشان به قم روز چهارشنبه در آیینی از مردم، مسوولان و کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی کاشان قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛برخورد یک دستگاه اتوبوس مسیر دهدشت به تهران با تریلر ساعت سه و ۲۰ دقیقه بامداد دیروز (سه‌شنبه) در آزادراه کاشان به قم منجر به جانباختن هشت نفر و مصدومیت ۱۶ نفر شد که با فوت یکی از مصدومان در بیمارستان، شمار جانباختگان به ۹ نفر رسید.

 

۱۵ مصدوم این حادثه به سرعت از سوی کارکنان اورژانس ۱۱۵ و یک مصدوم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند و روند درمان آنان با تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان این بیمارستان آغاز شد.

 

در پی وقوع این سانحه رانندگی، جواد نایینی نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل، علی هاشمی طاهری رییس شورای اسلامی شهر، سیدعلیرضا مروجی رییس دانشگاه علوم پزشکی و سیدمنصور میرابوطالبی رییس جمعیت هلال احمر کاشان در ساعت‌های اولیه صبح روز گذشته با حضور در بیمارستان شهید بهشتی از مصدومان تصادف عیادت کردند و با اعضای خانواده و بستگان مصدومان که در بیمارستان حضور یافته بودند همکاری‌های لازم صورت گرفت.

 

بر این پایه، شماری از اعضای خانواده‌ و بستگان مصدومان تصادف از شهر دهدشت و شهرستان کهگیلویه از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (چهارشنبه) در آیینی با حضور جمعی از اعضای کادر درمان در محوطه بیمارستان شهید بهشتی از میهمان‌نوازی مردم، همکاری و مساعدت مسوولان و تلاش‌های کارکنان بیمارستان شهید بهشتی کاشان قدردانی کردند.

 

رییس بیمارستان شهید بهشتی کاشان امروز با اشاره به ترخیص ۲ نفر از مصدومان تصادف اتوبوس با تریلی در کیلومتر ۱۰ آزادراه کاشان به قم از بیمارستان گفت: هم‌اکنون هشت نفر از مصدومان این سانحه به دلیل شدت جراحت‌های وارده در بخش آی سی یو بستری هستند که وضعیت یکی از آنان بدحال است.

 

ابوالفضل شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع ۱۶ مصدوم این سانحه رانندگی که به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند، یک نفر جان باخت و ۲ نفر از بیمارستان ترخیص شد.

 

وی ادامه داد: هم اکنون هشت نفر از مصدومان این حادثه در بخش آی سی یو و پنج نفر نیز در سایر بخش‌های درمانی بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند.

 

فرماندهی انتظامی کاشان علت تصادف اتوبوس و تریلی در آزادراه کاشان به قم را انحراف به چپ کامیون کشنده (تریلر) ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرده است.

 

همچنین سرهنگ اصغر زارع رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان این پلیس علت اصلی حادثه را ناتوانی راننده تریلر در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی تشخیص دادند، اظهار داشت: البته گاردریل وسط جاده هم مقاومت لازم را نداشته است، از این رو گاردریل ناایمن هم در وقوع و شدت حادثه نقش داشته است که سهم تقصیر سازمان مربوطه از سوی کارشناسان لحاظ خواهد شد./ایرنا

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک