آخرین اخبار

11. فروردين 1394 - 22:41   |   کد مطلب: 1017
فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام محمدتقي(ع) ديشموك:
12فروردين عيد بزرگ و نماد آزادگي ملت ايران است
فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام محمدتقي(ع) ديشموك گفت: 12فروردين عيد بزرگ و نماد آزادگي ملت ايران است.
12فروردين عيد بزرگ و نماد آزادگي ملت ايران است

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، ستواندوم پاسدار ياسين صنوبري فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام محمد تقي(ع)ديشموك شامگاه 11 فروردين در گفتگو با خبرنگار اين پايگاه با بيان اينكه 12 فروردين عيد بزرگ و نماد آزادگي ملت ايران است، اظهار كرد: اين روز يكي از روزهاي سرنوشت‌ساز نظام جمهوري اسلامي محسوب مي‌شود كه مردم در اين روز به نظام اسلامي راي مثبت دادند.

 

وي افزود: 12 فروردين در نظام اسلامي از اهميت ويژه‌اي برخوردار است و در اين روز بزرگ‌ترين رفراندوم عمومي در ايران برگزار شد و در تاريخ چنين چيزي وجود نداشته است.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام محمد تقي(ع) ديشموك عنوان كرد: اگر امروز اصل جمهوري اسلامي  به راي گذاشته شود، بيش از 98 درصد مردم به آن راي آري مي‌دهند و اين همان علاقه و اعتقاد و عشق مردم نسبت به انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

 

وي تصريح كرد: 12 فروردين روزي است كه ملت ايران به فكر بيگانگان دست رد زدند و برتري خود را با قاطعيت به همه جهانيان نشان دادند.

 

 وي بيان كرد: 12 فروردين سال 58 هنوز 4 ماه از پيروزي انقلاب اسلامي نگذشته بود كه ملت ايران به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با بيش از 98 درصد راي، آري گفتند و اين در دنيا بي‌نظير بود.

 

وي با اشاره به اينكه امام خميني(ره) فرمان برگزاري همه‌پرسي را براي تثبيت نظام اسلامي صادر كرد، افزود: راي مثبت و بالاي مردم به نظام اسلامي موجب خنثي شدن توطئه‌هاي دشمنان عليه نظام اسلامي ايران شده اشت.

 

صنوبري با بيان اينكه همه‌پرسي عمومي در اين روز موجب پايداري نظام اسلامي شده است، خاطرنشان كرد: مردم با حضور گسترده خود در پاي صندوقهاي راي نظام اسلامي را بيمه كردند.  

 

انتهاي پيام :و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک