آخرین اخبار

1. اسفند 1393 - 19:35   |   کد مطلب: 446
برای کسانی که ادعا می‌کنند می‌خواهند آقا و کدخدای جهان باشند، زشت است که در کشور خودشان این‌قدر به انسان‌ها، به سرخ‌پوستان، سیاه‌پوستان و مسلمانان ظلم می‌شود و مظهر ظلم، ستم، غارت، وحشی‌گری، زندان‌های مخوف و هرگونه برده‌داری جدید هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت‌الاسلام امرالله اندرزیان استاد حوزه و دانشگاه در رابطه با حادثه اخیر چپل هیل، گفت: این حادثه نشان‌گر جاهلیت و ناکامی در دموکراسی و ادعاهای کشورهای غربی به‌ویژه آمریکا، در حمایت از حقوق انسان‌ها است.

 

وی افزود: ادعای حمایت از حقوق بشر و حق آزادی بیان در کشورهای غربی، ادعایی فریب‌کارانه است و کشتن سیاه‌پوستان و مسلمانان، دلیل قاطع نژادپرستی در آمریکا است.

 

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: سردمداران غرب، با سکوت خود در قبال این جنایت و جنایات مشابه، نشان دادند که تمام ادعاهای آن‌ها در حمایت از حقوق انسان‌ها، کذب محض است.

 

حجت‌الاسلام اندرزیان تصریح کرد: اسلام هراسی، شیعه هراسی و اهانت به پیامبر اسلام، نتیجه‌ای جز ریختن خون مسلمانان نداشته و ندارد.

 

وی با اشاره به جنایات اخیر گفت: اقداماتی نظیر آنچه در فرانسه رخ داد، به جهت سیاه نمایی، اهانت و بد معرفی کردن چهره ناب و نورانی اسلام، توسط صهیونیسم بین‌الملل انجام می‌شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: جنایات اخیر، نشانگر تمدنی است که با استعمارگری و سلطه‌طلبی، بناشده و در آن از مؤلفه‌های اصلی تمدن الهی مثل اخلاق، عدالت، معنویت و آزادی انسانی خبری نیست.

 

حجت‌الاسلام اندرزیان ادامه داد: جهان سلطه ثابت کرده است که نه‌تنها حقوق بشر، بلکه حقوق شهروندی هم در دنیای غرب به‌ویژه آمریکا، آن‌گونه که ادعا می‌کنند، رعایت نمی‌شود.

 

وی بیان کرد: مدعیان دروغین، آزادی و حقوق بشر را دستاویز سلطه‌طلبی و فشار بر کشورهای مستقلی که می‌خواهند روی پای خودشان بایستند، قرار داده‌اند و مردم دنیا باید آن‌ها را بیشتر بشناسند.

 

استاد حوزه و دانشگاه افزود: حقوق بشر در غرب، تنها بهانه‌ای است جهت تسلط بر منابع و ذخایر کشورهای دیگر، درصورتی‌که این مدعیان کسانی هستند که خودشان مرتکب انواع جنایات می‌شوند، یک‌طرفه محکوم می‌کنند، گزارش تهیه می‌کنند، اما بر جنایات خود سرپوش می‌گذارند.

 

حجت‌الاسلام اندرزیان گفت: اگرچه اوباما رئیس‌جمهور آمریکا، پس از گذشت چند روز از حادثه چپل هیل، عکس‌العمل نشان داد، ولی پذیرفته نیست، چون آن‌ها محکوم‌به جنایاتی در رابطه با سیاه‌پوستان و غیره هم هستند.

وی بیان کرد: برای کسانی که ادعا می‌کنند می‌خواهند آقا و کدخدای جهان باشند، زشت است که در کشور خودشان این‌قدر به انسان‌ها، به سرخ‌پوستان، سیاه‌پوستان و مسلمانان ظلم می‌شود و مظهر ظلم، ستم، غارت، وحشی‌گری، زندان‌های مخوف و هرگونه برده‌داری جدید هستند.

 

 انتهای پیام: م/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک