آخرین اخبار

26. آبان 1400 - 20:34   |   کد مطلب: 10141
مدیر توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور از راه اندازی صندوق خرد محلی با هدف رونق اشتغال در دیشموک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ مدیر توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور با اشاره به سفر به بخش دیشموک و ظرفیت‌های مختلف صنایع دستی و گیاهان دارویی گفت: یکی از ضروریات رونق این ظرفیت‌ها و ارائه آموزش‌ها و توان افزایی در این حوزه‌ها است.

خانم کشاورز فرد با اشاره به ضرورت ایجاد بازار برای گیاهان دارویی منطقه دیشموک، افزود: گیاهان دارویی این منطقه با بسته بندی مناسب می‌توانند در بازار‌های مختلف به فروش برسند.

 

کشاورز فرد ادامه داد: از طریق صندوق‌های خرد محلی با هماهنگی مدیرعامل صندوق کارآفرینی استان هدف گذاری ویژه‌ای بر اشتغال زنان این منطقه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: با ایجاد ۱۰ الی ۲۰ صندوق خرد محلی زمینه رونق اشتغال را برای بانوان و آقایان دیشموکی فراهم می‌کنیم.

کشاورز فرد افزود: یکی از مشکلات پیش رو برای ضامن بانکی گروه شغلی ضامن بانکی است که این مشکل با سفته و ارائه صورتجلسه کانون اشتغال منطقه دیشموک برطرف می‌شود.

 

مدیر توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: با این کار متقاضیان صندوق‌های خرد محلی می‌توانند تسهیلات را بدون ضامن بانکی و فقط با ارائه سفته دریافت کنند.

وی با اشاره به ارائه آموزش به تسهیلگران صندوق خرد محلی افزود: آموزش‌های لازم در ابتدا به تسهیلگران ارائه و سپس توسط آنان به جامعه محلی با هدف پس انداز و تسهیلات با راه اندازی شغل مشترک ارائه می‌شود.

 

کشاورز فرد ادامه داد: تسهیلگران متشکل از کارشناسان جهاد کشاورزی، بسیج سازندگی، بنیادعلوی بوده که آموزش‌ها توسط آنان ارائه و صندوق کارآفرینی امید به عنوان پشتیبان است.

کشاورز فرد افزود: پس از ارائه آموزش ها، افراد متقاضی به صندوق کارآفرینی امید مراجعه و با تشکیل و افتتاح حساب، صندوق‌ها تشکیل می‌شود.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک