آخرین اخبار

24. تير 1401 - 17:37   |   کد مطلب: 10736
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، مهمترین رکن طرح شهید بهنام محمدی را اتصال مدرسه، مسجد و خانواده ارزیابی کرد و گفت: باید مراقب تهدیدات دشمن در تربیت نوجوانان باشیم.

با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جشن دهه امامت و ولایت در قالب طرح شهید بهنام محمدی با حضور اولیا و دانش آموزش این طرح در حسینیه ثارالله دهدشت برگزار شد.

 

 

 

سرهنگ علی اصغر پوربهشت در این برنامه با اشاره به اینکه طرح شهید بهنام محمدی از طرح‌های بسیار خوب و موفق تربیتی است که با محورهای سه گانه مسجد، مدرسه و خانه در حال اجرا بوده و به دنبال این است که هویت دینی و انقلابی را در دانش‌آموزان تقویت کند گفت: گفتمان‌ سازی انقلاب در بین دانش‌آموزان و شناسایی استعداد‌ها و نخبگان مدارس یکی از مهمترین اهداف و محور‌های مهم این طرح است.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر تقویت جوانان انقلابی تاکید فراوان دارند، افزود: طرح شهید بهنام محمدی از جمله طرح های بسیار خوب تربیتی است که با همکاری آموزش وپرورش و بسیج دانش آموزی سپاه در سطح مدارس هدف اجرا شده و خوشبختانه تاکنون موفق بوده است.

 

 

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به اینکه طرح شهید بهنام محمدی به معنای تربیت نسل نوجوان مومن انقلابی در عصر ظهور حضرت بقیه الله اعظم(عج) است تصریح کرد: این روز ها جوانان و‌نوجوانان ما تحت شدیدترین بمباران و تبلیغات موسوم دشمنان قرار گرفته اند و همواره باید مراقب تهدیدات دشمن در حوزه های مختلف بوده و برای تربیت نوجوانان در مقابل این همه خطرات و تهاجمات دشمنان لازم است همه بسیج شویم، چرا که آینده کشور به‌دست این نوجوانان رقم خواهد خورد.

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک