آخرین اخبار

2. اسفند 1400 - 10:11   |   کد مطلب: 10348
بی نظمی و مزاحمت خودروهای شخصی برخی مشکلاتی را برای رانندگان برون شهری به وجود اورده که همین امر موجب نارضایتی این رانندگان شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ رانندگان تنها پایانه مسافربری شهرستان کهگیلویه از عدم نظارت مسئولان حمل نقل، نظامی و انتظامی بر خودروهای شخصی برای جابجایی مسافر در این پایانه مسافربری گلایه دارند و اعلام داشتند تمام مراحل اداری را طی کردند و به عنوان راننده خط دارای پلاک و کارت شناسایی هستند اما خودروهای شخصی مسافران را با جنگ و دعوا می برند و انها باید ساعت ها در نوبت باشند شاید سرویس تکمیل شده که بتوانند حرکت کنند.

 

 

 

تاکسیرانی یکی از مشاغلی است که به صبر و حوصله زیاد نیاز دارد چاین قشر از جامعه با جاده و مسافر سرو کار دارند و باید روزانه مسیری برای لقمه نان برای خانواده خود طی کنند.

 

 

 

پای درد و دل و حرف های هر کدام از این رانندگان بشینی حرف های زیادی برای گفتن دارند و اکثرا از عدم نظارتها گلایه مند هستند.

 

 

 

یکی از رانندگان برون شهری در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس به برخی از مشکلات هم صنف های خود اشاره و گفت: عمده مشکلات ما، مسافرکشی ماشین های شخصی که باید در این خصوص مسئولان چاره اندیشی کنند و جلوه خوبی ندارد ما روزانه باید با انها گلاویز شویم.

 

 

 

این راننده افزود: مسافرکش های ماشین های شخصی مسافران را سوار بر ماشینهای خود می کنند و می برند ، و اگر اعتراض هم کنیم با با سلاح سرد از طرف آنها روبرو می شویم.

 

 

 

این رانندگان انتظار دارند مراجع ذی صلاح و مسئولان امر به داد آنها برسند چون هر کدام از نون اور چند خانواده هستند.

 

 

 

 

 

در ادامه صحبت های این رانندگان را می بینیم!

 

برای مشاهده فیلم کلیک کنید

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک