آخرین اخبار

14. بهمن 1400 - 7:28   |   کد مطلب: 10330
شهروندان دهه هشتادی شهرستان کهگیلویه از حال و هوای خود برای جشن انقلاب گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ دهه فجر در تاریخ ملت بزرگ ایران، از اعیاد فراموش ناشدنی است که این دهه نشان از آن دارد که با قدرت ایمان مردم سرافراز این مرز و بوم، انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید.

 

 

 

امروز انقلاب اسلامی ایران چهل و سه ساله شد، انقلابی که جنگ را تجربه کرده، تحریم ، تهدید و بیش از ۱۷ هزار شهید ترور داشته اما در این چهار دهه از عمر خود هرگز نترسید و متوقف نشده بلکه سیال و جاری رو به جلو در حال پیشرفت و شکوفایی است.

 

 

 

 این انقلاب در یکی دو سال اخیر با تیر ناصواب دشمن در سوگ سردار سرافراز خود شهیدسپهبد سردار سلیمانی نشست و در ادامه مبارزه خود دانشمند هسته ای شهید فخری زاده نیز تقدیم راه و آرمان‌های انقلاب کشور شد، اما باز هم در مسیر خود با قدرت تا قلعه های رفیع ادامه می دهد.

 

 

 

در طلوع آفتاب چهل و سومین دهه فجر انقلاب اسلامی مردم برای حماسه‌ای دیگر لحظه شماری می‌کنند تا یکبار دیگر بر معادلات دشمنان خط بطلان بکشند.

 

 

 

با توجه به شرایط کرونا امسال نیز مانند سال قبل معلوم نیست راهپیمایی به صورت متداول سالیان قبل برگزار شود یا نه اما شهروندان کهگیلویه از حال و هوای خود برای جشن انقلاب می گویند.

 

 

 

در ادامه گفتگو شهروندان دهه هشتادی کهگیلویه را در خصوص انقلاب اسلامی ببینید!

مشاهده فیلم

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک