آخرین اخبار

11. آبان 1395 - 0:42   |   کد مطلب: 6543
عاقبت خوشگذرانی با خودروهای دولتی در لنده + تصاویر
عاقبت خوشگذرانی با خودروهای دولتی در لنده + تصاویر
در کمتر از یک هفته امروز با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده دو دستگاه خودرو دولتی که خارج از ساعت اداری در حال استفاده بودند توسط نیروی انتظامی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، یکی از مهمترین آیتم های مدیریتی در شهرستان ها حضور مداوم و در دسترس بودن مدیران به خصوص مدیران پروازی در شهرستان ها است به خصوص در زمان بحران و حوادث نقش مهمی می تواند ایفا کند که متاسفانه یا مدیران در دسترس نیستند و یا زمانی که باید صرف شود تا در شهرستان حضور بهم رسانند کار از کار خواهد گذشت.

شهرستان لنده یکی از هشت شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد است که هنوز برخی از ادارات آن مستقل نیستند و برخی دیگر هم که مستقل هستند نیز مدیرانی پروازی دارند.

بارها مشاهده شده است که برخی از مدیران چه شهرستانی و چه پروازی به جز روزهای ماموریتی، ساعت 8صبح سرکار حاضر می شوند و گاهاً نیز ساعت یک و نیم نیز با خودرویی که حتی روی آن نوشته شده است" استفاده شخصی ممنوع" رهسپار منزل خویش می شوند و اصلاً به وقت و هزینه های که روزانه از مردم این شهرستان پایمال می شود کوچکترین توجهی نمی کند.

خبر: استفاده مدیران لنده ای ازخودروهای دولتی در ساعات غیراداری را می توانید در ( اینجا) مشاهده نماید.

در راستای تاثیر گذاری اخبار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده در کمتر از یک هفته امروز با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده دو دستگاه خودرو دولتی که خارج از ساعت اداری در حال استفاده بودند توسط نیروی انتظامی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ فرهاد رحیمی فرمانده متطقه انتظامی شهرستان لنده در خصوص توقیف این خودروها در جمع خبرنگاران اظهارکرد: برابر مصوبه شورای تامین شهرستان هرگونه استفاده شخصی از خودروهای با پلاک دولتی ممنوع بوده و در صورت مشاهده تردد در خارج از ساعات اداری و بدون برگ مأموریت، نیروی انتظامی موظف به توقیف خودرو می‌باشد.

این اقدام پسندیده در راستای اجرای طرح عدالت اداری و حفظ حقوق عامه مردم و بیت المال صورت گرفته است که در منظر مردم این حرکت قابل قدردانی است.

امیدواریم سایر مسئولان ادارات نیز تنها در زمانی که در حال ماموریت هستند از خودروها دولتی استفاده کنند تا این چنین مورد برخورد قاطع قانون قرارنگیرند.

به هرحال از اعضای شورای تامین شهرستان به خصوص نیروهای نظامی و انتظامی در راس دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده که در اجرای صریح قانون مجدانه برخورد داند تقدیر و تشکر می کنیم.

گفتنی است از بدو تاسیس این پایگاه خبری تا کنون شاهد تاثیرگذاری خوب اخبار این پایگاه خبری در سطح شهرستان لنده می باشیم که امیدواریم استمرار داشته باشد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده

انتهای پیام/م/200

تصاویر تکمیلی: 
تاثیرگذاری یک خبر ,خبرلنده ,مدیران پروازی,شهرستان لنده,استفاده شخصی از اموال دولتی,توقیف خودروهای دولتی در لنده,لنده

 

سیداسماعیل میری

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک