آخرین اخبار

16. مرداد 1396 - 16:53   |   کد مطلب: 8217
مدیران شهرستان کهگیلویه در آستانه روز خبرنگار نظر خود را درباره عملکرد خبرنگاران این شهرستان بیان کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، ۱۷ مرداد به مناسبت شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی روز خبرنگار نامگذاری شده است به همین مناسبت به سرا برخی مدیران شهرستان کهگیلویه رفتیم و نظر آنان را درباره عملکرد خبرنگاران این شهرستان، تاثیر مثبت اخبار آن ها و روز خبرنگار جویا شدیم.

در زیر نظر برخی از مدیران شهرستان کهگیلویه را درباره عملکرد خبرنگاران شهرستان بخوانید:

در ابتدا به سراغ کسی رفتیم که همواره بیشترین ارتباط را با خبرنگاران شهرستان داشته است و همواره حامی واقعی خبرنگاران بوده است.

*سید ایرج کاظمی‌جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه

روز خبرنگار

مسئولین باید بدانند حمایت ازخبرنگاران در شعار دادن و مراسم روز هفده مرداد که مصادف است باروز خبرنگار خلاصه نمی شود، بلکه حمایت ازخبرنگار در عمل، با احترام به آزادی قلم و آزاد اندیشی به اثبات می رسد.
خبرنگاران شهرستان کهگیلویه با اینکه همه دارای تحصیلات اکادمیک می باشند اما متاسفانه همه بیکار وحقوق دستمزد خاصی ندارند.

اکثرخبرنگاران شهرستان حتی باهزینه خود برای تهیه، نشر و انعکاس خبرتلاش می کنند،تنها به خاطر اینکه مردم سرزمین و شهر و دیار خود را از اتفاقات و رویدادهای پیرامون مطلع کنند.

تنها عشق و علاقه عزیزان خبرنگار به خبر و آگاهی دهی به اجتماع عزم خبرنگاران رابرای انجام این کار را سخت تر  می کند.

به سراغ مدیر جوان، موفق و پرتلاش شهرستان کهگیلویه رفتیم که تحول زیادی در حوزه کاری خود داشته است

* سید عادل رهبریان رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه 

روز خبرنگار

خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان کهگیلویه در تمامی فعالیت های جمعیت هلال احمر به خصوص کاروان های حمایتی و سلامت دررمناطق محروم اطلاع‌ رسانی به موقع و تأثیرگذاری داشته و به عنوان یکی از بازوان توانمند جمعیت هلال احمر در عرصه اطلاع رسانی خبری و گزارشات تصویری به خوبی انجام وظیفه کردند.

ایجاد کانون خبرنگاران و عکاسان خبری بحران در جمعیت هلال احمر شهرستان در پوشش مناسب حوادث نقش تأثیرگذاری و بسزایی داشته و رسانه‌‌ها خسارت‌های سیلاب و تبعات آن را به شایستگی اطلاع رسانی کردند.

خوشبختانه تعامل و همدلی خوبی بین رسانه‌ها و جمعیت هلال احمر استان و شهرستان شکل گرفته و این مسئله در بهبود روند امداد رسانی ، خدمات داوطلبانه و اطلاع‌رسانی به موقع بسیار مفید و اثرگذار است.

عملکرد صحیح و حرفه‌ای رسانه‌ها می‌توانند موجب خدمت رسانی بهتر و به موقع به خسارت دیدگان شوند.

آنالیز و بررسی حوادث یکی از موضوع‌های مهم است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و از ظرفیت‌های فراوان رسانه‌های تأثیرگذار بهره برداری کرد.

در کلیه کاروانهای سلامت و حمایتی در مناطق محروم و دورافتاده، جمعی از خبرنگاران به صورت شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر با جمعیت هلال احمر در امر خدمات‌رسانی همراه بودند.

 "قلم” بهانه ای شد تا ذهنمان را از قید کلمات بی شمار رها کرده و جسورانه در بیکران دنیای "خبر” خلاصه شویم.روز خبرنگار مبارک

نظر مدیری را در زیر می خوانیم که در چند سال اخیر مدیر برتر حوزه کاری خود در استان انتخاب شده است

*عین اله اخوان رئیس اتاق اصناف کهگیلویه 

روز خبرنگار

عملکردخبرنگاران مثبت وقابل تحسین وباعث پیشرفت می باشد، اصالت خبرنگاری قلم پاک وحفظ منافع ملی است، عرصه خبرنگاری فضای خاص داردو خبرنگار با تکیه بر قلم و قدم پاک فقط منافع مردم برایشان مهم خواهدبود.

مدیران خواهندپذیرفت که خبرنگارحامی است نه مزاحم، دیدار رودرو، چهره به چهره با خبرنگار می توان گفت برای ارائه راه کار و حل مشکل نتیجه بخش است.

خبرنگاری یه عشق است و خبرنگاران بدون داشتن درآمد مالی از این جلسه به جلسات دیگر و از مراسمی به مراسم دیگر جهت تهیه خبرتلاش می کنند و این ایثار عرصه خبرنگاری است

واقعا جای تقدیر و سپاس بیکران است بر این خبرنگاران که همیشه درجلسات حضور دارند به خصوص خبرنگاران حوزه شهرستان کهگیلویه که ایثارگران واقعی خبرنگاری هستند بدون چشم داشت مالی و درآمد، فقط عشق خبرنگاری و اراده محکم باعث این حضور است و درودبرخبرنگاران پاک قلم وپاک قدم

 روزخبرنگاربه همه خبرنگاران زحمت کش وپاک قلم مبارک باد.

به سراغ یکی دیگر از مدیران شهرستان کهگیلویه رفتیم که در ۳سال گذشته مدیر برتر استانی حوزه کاری خود شده است

*سیاوش زمان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه

روز خبرنگار

نقش خبرنگاران و رسانه به عنوان وجدان های بیدار جامعه در حفاظت از میراث فرهنگی بر کسی پوشیده نیست بدون تردید رسانه ها می توانند بهترین حافظان میراث فرهنگی و آثار تاریخی باشند.

خبرنگاران کهگیلویه توانست اند با هوشیاری، ریزبینی، دقت و سرعت عمل در بسیاری از موارد یاریگر میراثبانان شهرستان باشند و مانع دست درازی و آسیب رسانی به آثار فرهنگی  شوند که به راستی خود بهترین میراثبانان هستند.

در حوزه صنایع دستی و گردشگری نیز نقش بی بدیل رسانه ها در معرفی و شناسایی آثار شاخص صنعتگران و جاذبه ها و فرصت های گردشگری شهرستان غیر قابل انکار و بسیار تاثیر گذار بوده و هست.

ضمن تقدیر و تشکر فراوان از این عزیزان به مناسبت پاسداشت کوشش های صادقانه این قشر پرتلاش 17مردادماه یعنی روز امانتداران گفتمان وقایع را به همه صاحبان اندیشه و قلم و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی خصوصا خبرنگاران پرتلاش و کم توقع شهرستان کهگیلویه تبریک عرض مین کنم و برای آنان آرزوی توفیق روز افزون از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم. 

نظر مدیر خوش اخلاق و گرمی بخش جلسات را درباره عملکرد خبرنگاران کهگیلویه در زیر بخوانید:

*یعقوب دمساز رئیس اداره منابع آب شهرستان کهگیلویه

روز خبرنگار

درود بر خبرنگاران جوانانی که با قلم در سرزمین دانایی قدم می زنند، قلم خبرنگار مدیر توانا را با انگیزه و در مدیر صندلی طلب ترس ایجاد می کند.
خبرنگاران زبان مردمی هستند که از درد می نالند و قدرت بیان را ندارند.
روزتان مبارک پرهمتان کم توقع

*رضا نیکویی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه 

روز خبرنگار

خبرنگاری حرفه ای مقدس است و کار خبرنگار ارتقاء آگاهی مردم است، یک خبرنگار بایستی مقام قلم خود را بشناسد و بداند در چه صحنه‌ای وارد شده است و قصد چه کاری را دارد، یک جامعه سالم و پیشرو را مطبوعات سالم و آزاد می‌سازد.

مسائل و مشکلات هرگز باعث نگردیده که برخی از خبرنگاران شریف با وجدان‌های بیدار خود چشم بر روی حقیقت ببندند، هنوز هستند خبرنگارانی که با جان فشانی و ایثار پای تکلیف و رسالتشان ایستاده‌اند و خود را فدای آگاهی مردم این مرز و بوم کرده‌اند.

محمود صارمی یکی از خبرنگارانی بود که راه شهادت را برگزید و آنچنان جان خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کرد که هر انسان آزاده‌ای را به تفکر وا می‌دارد که چگونه تعهد می‌تواند فریاد حقانیت را به گوش جهانیان برساند، پروازی ملکوتی کردند و این چنین نام خود را در تاریخ ثبت کردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، این روز را به همه خبرنگاران خدوم و تلاشگر میهن اسلامی که خالصانه و صادقانه با قلم خویش در راستای آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و پیشرفت کشورمان خدمت می‌کنند، به ویژه خبرنگاران پر تلاش شهرستان کهگیلویه تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی همگان را مسئلت می‌نمایم.

*غلام محمد آذربارگون رئیس اداره پست شهرستان کهگیلویه

روز خبرنگار

 ضمن گرامي داشت هفدهم مردادماه "روز خبرنگار" و با سپاس و قدرداني از توجه و اهتمام ویژه همه عزيزان عرصه خبري در اطلاع رساني و آگاهي بخشي به جامعه، اين روز بزرگ را به همه خبرنگاران محترم و خانواده بزرگ رسانه به ويژه خبرنگاران پرتلاش شهرستان کهگیلویه تبريك و تهنيت عرض مي کنم.

*علی اصغر تارم رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه

روز خبرنگار

خبرنگار نماینده افکار عمومی مردم  وچشم و گوش مسئولین درتمامی نقاط کشوراست.

خبرنگار همواره پیگیر مشکلات و زبان گویای مردم بوده است.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک