آخرین اخبار

4. اسفند 1394 - 14:26   |   کد مطلب: 4867
سردار هاشمی پور با اشاره به اینکه گاز رسانی به دیشموک باید دست نیروی متخصص قرار گیرد تا مردم از این وضعیت نجات پیدا کنند افزود: اگرخدا این توفیق را به من دهد در کوتاه ترین زمان گاز را به صورت فطعه قطعه به دو بخش دیشموک و چاروسا می رسانم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سردار عدل هاشمی پور کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در ششمین نطق انتخاباتی خود را در جمع پرشور مردم ولایتمدار بخش چاروسا با اشاره به اینکه روزی را خواهید دید که جاده چاروسا تا دیشموک و دیشموک تا جاده پاتاهوه دهدشت چهار بانده شودافزود: تا زمانیکه جاده ها سر و سامان پیدانکند و در بن بست باشیم هیچ سرمایه گذاری به منطقه ما نخواهد آمد جاده ها یکی از شاخص های عمرانی و آبادی هستند.

 

وی با بیان اینکه  آموزه های دینی به ما یاد داده است منطقه ای که آب دارد خاک مناسب داردنیروی کار دارد با ید آباد و توسعه یافته باشد افزود: اگر این منطقه نیروی بیکار داشته باشد خدای متعال نخبگان آن جامعه را نخواهد بخشید.

پایگاه خبری کهگیلویه

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تصریح کرد: اگر توسعه راه های میسر شد سرمایه گذار و بخش خصوصی وارد عمل خواهد شد و رونق اقتصادی و سرمایه گذاری همه جا را فرا خواهد گرفت.

 

سردار هاشمی گفت: آمده ام تا جلوگیری کنم از مهاجرت جوانانی که دارند این منطقه را ترک می کنند.

 

وی با بیان اینکه  آموزه های دینی به ما یاد داده است منطقه ای که آب دارد خاک مناسب داردنیروی کار دارد با ید آباد و توسعه یافته باشد افزود: اگر این منطقه نیروی بیکار داشته باشد خدای متعال نخبگان آن جامعه را نخواهد بخشید.

پایگاه خبری کهگیلویه

هاشمی پور خاطر نشان کرد: بیایید اصولگرا و اصلاح طلب را کنار بگذاریم به اصول امام خمینی(ره) پایبند باشیم به ارزش های انقلاب اسلامی وفادار باشیم و با تمام توان برای مردم کار کنیم.

 

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گفت: برا ساختن منطقه باید وحدت و همدلی ایجاد کرد بیایید از توان یکدیگر استفاده کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه گاز رسانی به دیشموک باید دست نیروی متخصص قرار گیرد تا مردم از این وضعیت نجات پیدا کنند افزود: اگرخدا این توفیق را به من دهد در کوتاه ترین زمان گاز را به صورت فطعه قطعه به دو بخش دیشموک و چاروسا می رسانم.

پایگاه خبری کهگیلویه

هاشمی پور ادامه داد: بیایید با صفا و صمیمیت با کرامت انسانی و دوستی دور هم جمع شویم و فرصت ها را از دست ندهیم و برای مردم ولایتمدار منطقه خدمت کنیم.

 

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: تنها چاره جبران عقب ماندگی گذشته داشتن روحیه انقلابی با مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی همراه با از خود گذشتگی و وحدت و همدلی میسر خواهد بود در غیر اینصورت در ضمره استان های توسعه نیافته خواهیم ماند و آیندگان ما را نخواهند بخشید.

 

وی با بیان اینکه من عاشق نمایندگی نبودم و نیستم و همین آقایانی که الان تشریف آوردن من را وارد عرصه انتخابات کردند گفت:با پدر معنویم حجت الاسلام والمسلمین آمیر احمد تقوی مشورت کردم و وارد انتخابات شدم.

پایگاه خبری کهگیلویه

هاشمی پوربا اشاره به اینکه پکیج اقتصادی و مبارزه بابیکاری را آماده کرده ام افزود: برای تمام شهر ها و روستاها برنامه دارم برتای تمام کارخانجات و پروژه های ناتمام برنامه ریزی کرده ام.

 

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گفت: دیگران بیشتر از این خود را اذیت نکنند چرا که به فضل پروردگار برنده این دور انتخابات عدل هاشمی است.

 

وی ادامه داد: شور و اشتیاق مردم را می بینم و برای کار صادقانه و مبارزه با بیکاری آمده ام.

پایگاه خبری کهگیلویه

هاشمی پور افزود: گفتند ما کسانی را که بزرگ کردیم الانجلوی ما ایستاده اند من به این برادر بزرگوار و با صفای خودکه بنده تنها کسی که بلندم کرد خدا بود و جواانان عزیز بگذارید که خدا بلندمان کند.

 

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده اظهارکرد: تمام سیم خاردارها و ماونعی که برایم درست کرده بودند را بریدم و با توکل به خدا قدم برداشتم و از آموزه های دینی ام یاد گرفتم که هرکس را خدا بخواهد بلند کند آن را بزرگ خواهد کرد.

 

وی در ادامه تاکید کرد: امدم تا سرمایه گذاران برای توسعه اشتغال ، راه اندازی کارخانه سیمان و پتروشیمی و کارهای عام المنفعه و آشکار کردن معادن پنهان و ظرفیت های عظیم دفاع کنم و با استفاده از بخش خصوصی و خیرین استفاده کنم.

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک