آخرین اخبار

24. مرداد 1394 - 17:13   |   کد مطلب: 2977
رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: امسال با اختصاص درآمد نفتی از سوی وزارت نفت در آینده نزدیک با احداث پروژه‌های جدید ورزشی سرانه ورزشی شهرستان تا 1 متر افزایش می‌یابد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، سید مسعود تقوی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه بابیان اینکه 30 هیئت ورزشی در این شهرستان وجود دارد،اظهار داشت: از این تعداد 21 هیئت ورزشی فعال و 14 هیئت ورزشی مربوط به بانوان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه با اشاره به اینکه از خرداد ماه 93 تا کنون بیش از 30 همایش پیاده‌روی در شهرستان کهگیلویه برگزار شده است،گفت: از ابتدای سال تا کنون با همکاری هیئت کوهنوردی اعضای این هیئت  12 مرتبه به قله‌های مختلف استان و کشور صعود کردند.

وی بابیان اینکه استاندارد سرانه ورزشی در کشور یک متر است،گفت: سرانه فضاهای ورزشی روباز شهرستان 81 سانتی متر و سرانه فضاهای ورزشی سرپوشیده 90سانتی متر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه بابیان اینکه سرانه فضای ورزشی در کهگیلویه 90 سانتی متر است،خاطرنشان کرد: امسال با اختصاص درآمد نفتی از سوی وزارت نفت در آینده نزدیک با احداث پروژه‌های جدید ورزشی سرانه ورزشی شهرستان تا 1 متر افزایش می‌یابد.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال تا کنون 7 کارگاه آموزشی در دهدشت از جمله دوره مربیگری،نجات غریق، والیبال و ایرو بیک برگزار شد،گفت: امسال 6 نفر  از ورزشکاران شهرستان به اردوی تیم ملی در رشته‌های فوتسال،بوکس، کشتی و کاراته دعوت شدند.

تقوی نژاد بیان کرد: از سال 93 تا کنون 45 نفر از ورزشکاران شهرستان موفق به کسب مدال در مسابقات کشوری و بین‌المللی شدند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک