آخرین اخبار

3. اسفند 1394 - 14:47   |   کد مطلب: 4853
نامزد دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در ادامه و خطاب به كساني كه مي‌گويند قرار نبود موحد در انتخابات حضور پيدا كند، خاطرنشان كرد: درست مي‌گوييد، هيچ زماني به اختيار خويش پا به عرصه انتخابات نگذاشته‌ام و نمي‌گذارم.

به گزارش پايگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  سيد محمد موحد در جمع مردم ديشموك ضمن درود بر همه خوبي‌ها، ارزشها و مقام والای انسانی، گفت:‌ بر آنچه متعلق بر شما مردم است، درود مي‌فرستم.

 

وي افزود:‌ بنده بعد از ۸ سال جدايي از شما آمده‌ام و خداوند توفيقي مرحمت فرمود تا در جمع شما مردم فهيم و با صفاي ديشموك حضور پيدا كنم.

 

وي تصريح كرد: هرگز بهمئي دیشموک و زن و مرد اين منطقه را كه همت، شجاعت، مردانگي، صفا وغرور را در خويش دارند، فراموش نخواهم كرد و افتخار مي‌كنم كه بعد از ۸ سال دوري از شما، با عنايت خداوند و پشتوانه مردم، پا به عرصه انتخابات گذاشته و براي خدمتگذاري حضور پيدا كردم.

پایگاه خبری کهگیلویه

نامزد دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در ادامه و خطاب به كساني كه مي‌گويند قرار نبود موحد در انتخابات حضور پيدا كند، خاطرنشان كرد: درست مي‌گوييد، هيچ زماني به اختيار خويش پا به عرصه انتخابات نگذاشته‌ام و نمي‌گذارم.

 

سيد محمد موحد تصريح كرد: آن چيزي كه من را به حضور در ميدان انتخابات وادار كرد، مردم بودند، خواست، تقاضا، عنايات، لطف و مرحمت مردم من را دعوت به حضور در اين عرصه بزرگ كرد.

 

وي بيان كرد: ما در هيچ ميداني بنا بر ميل و رغبت شخصي وارد نمي شويم، مردم ديدند، چشيدند و شاهد بودند و از ما درخواست كردند و ما هم لبيك گفتيم.

پایگاه خبری کهگیلویه

وي با بيان اينكه اين مردم فهيم، با بصيرت و عاقل هستند، گفت: هيچ چيزي را نمي توان بر اين مردم تحميل كرد.

 

ور گفت: در طول اين ده روز كه دو روز آن هم به هدر رفت، من نوكر مردم به خواست شما مردم آمده‌ام، خود مردم خواستند و گفتند راه دوساله را ده روزه مي‌رويم، راهي كه ديگران در مدت دوسال مي‌روند، ما در ده روز طي مي‌كنيم و اين جمعيت مي‌گويد كه من پيروز انتخابات كهگيلويه بزرگ هستم.

 

وي با بيان اينكه، بنده كاره‌اي نيستم، اين مردم هستند كه تصميم مي‌كيرند، تصريح كرد: در ۸ اسفند با پشتوانه همين مردم، جشن پيروزي را مي‌گيريم.

پایگاه خبری کهگیلویه

نماينده ۱۶ ساله كهگيلويه بزرگ تشريح كرد:‌ مردم مي‌ديدند كسي كه از همان روزهاي اول محروميت با زني كه مشك بر دوش مسير طولاني را مي‌رفت و تا مردي كه به سختي زندگي را سپري مي‌كرد، در كنار آنها گام برمي‌داشت،حضور داشت، موحد است.

 

موحد گفت: جمعيتي كه درچرام، ليكك و الان هم در بهمئي ديشموك شاهد هستيم، به اميد خدا نويد يك پيروزي بزرگ را ميدهد.

 

موحد خاطرنشان كرد: عشق، دين، نظام، و انقلاب و آرمانهاي ديني و مذهبي از من خواستند كه به وظيفه‌ام كه حضور در انتخابات است، عمل كنم.

پایگاه خبری کهگیلویه

وي بيان داشت: از بدو محروميت تاكنون با مردم بوده‌ام و حالا هم بعد از ۸ سال جدايي با طرح و برنامه ‌نو آمده‌ام، ان‌شاءالله با حركت و جهشي استثنائي اين مسير را به سرانجام مي‌رسانيم.

 

وي با اميدواري به اين كه مشكلات اين منطقه از جمله، سد، معدن، راهها و گاز را در صورت ورود به مجلس پيگيري خواهم كرد، گفت:‌ بنده با نفوذي كه در دستگاه‌ها داشتم، از ساخت سد بالياب در پايين دست جلوگيري كردم.

پایگاه خبری کهگیلویه

وي ضمن اشاره به اولين مسئوليت خويش كه احداث سد براي ديشموك است، گفت:‌ از تمام توان و قدرتم استفاده مي‌كنم كه از مهاجرت مردم اين منطقه به خوزستان و بوشهر جلوگيري شود.

 

سيد محمد موحد بيان داشت: ‌اميد را به اين منطقه مي‌آورم و شهرستاني را براي ديشموك به ارمغان خواهم آورد همانطور كه براي بهمئي گرمسير اين كار را كردم.

پایگاه خبری کهگیلویه

وي با بيان اينكه، بحث شهرستاني و برون رفت ديشموك را به جد پيگيري خواهم كرد، اضافه كرد: زماني براي حل مشكل دكل تلويزيوني درغك قول داده و يك ماهه آن را حل كردم و بنا بر اين به مردم قول اساسي در هر زمينه‌اي كه به سرانجام درست برسد، مي‌دهم.

 

موحد گفت دست تك‌تك شما را مي‌بوسم و از شما مي‌خواهم در انتخابات مجلس خبرگان به حضرت آيت الله ملك حسيني راي دهيد.

 

وي در جواب به فرمايشات روز گذشته عدل هاشمي در ديشموك، گفت: برخي از من خواستند كه فرمايشات ديروز هاشمي در ديشموك را جواب بدهيم ولي چون معتقد به شما مردم هستم، اين را عرض مي‌كنم پيروز انتخابات ما هستيم.

 

وي اضافه كرد:‌ من پشت تريبون دو نكته را هميشه عرض مي‌كنم و الان هم مي‌گويم شما مردم پيروز هستيد پس نظم، امنيت آرامش و دقت را مد نظر قرار دهيد و به غير از اين به فرمايشات عزيزات جوابي نمي‌دهم و روز ۷ اسفند مشخص مي‌كند كه كي پيروز انتخابات است.

خبر دیشموک

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

درود بر مردم شجاع و فهیم دیشموک و قلعه ریسی.. درود بر حاج آقا موحد پیروز 100درصدی 7 اسفند 94... حداقل اختلاف آرای 15هزار نفری حاج آقا موحد نسبت به نفر دوم...

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک