آخرین اخبار

31. خرداد 1401 - 22:32   |   کد مطلب: 10669
در آیین کلنگ‌زنی‌ درمانگاه مهر شفا بسیجیان دهدشت مطرح شد
سهمیه بیمه زوج های نابارور کهگیلویه وبویراحمد افزایش می یابد+عکس
مدیر عامل موسسه بسیجیان کشور با اشاره به شیوع نرخ ناباروری دراستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش بر ان است که سهمیه بیمه را از ۲ هزار و ۷۰۰ زوج به ۵ هزار زوج ارتقا دهیم.

عصر امروز سه شنبه (۳۱ خرداد ۱۴۰۱) با حضور محمد عیسی مالمیر مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور،فرمانده بسیج ناحیه کهگیلویه و جمعی از مدیران، کلنگ درمانگاه جامع بسیجیان شهرستان کهگیلویه به زمین زده شد.

 

مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور در حاشیه این کلنگ زنی به خبرنگار ما با اشاره به اینکه آئین صدوبیست و پنجمین درمانگاه خدماتی در دهدشت برزمین زده شد گفت: این موسسه در چهار محور، درمان، بیمه، مددکاری و اموزش به جامعه بسیجیان و مردم محروم مشغول ارایه خدمت است.

 

 

 

مالمیر با اشاره به اینکه این موسسه از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود آغاز کرده افزود: در حوزه درمان تا به الان ۱۰۲ درمانگاه عملیاتی داریم و حدود ۳۰ درمانگاه در حال ساخت و ساز و تجهیز هستند. 

 

 

 

وی با اشاره به ابلاغ نقشه اعتلای بسیج توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: سازمان بسیج طی ۲ برنامه عملیاتی پنج ساله تعداد درمانگاه ها را ازعدد ۱۰۲ به ۵۰۰ برساند بگونه ای که هر ناحیه از نواحی مقاومت بسیج صاحب یک درمانگاه باشد. 

 

 

 

او در ادامه افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ۲ سال گذشته مبنی بر جهش ۱۰ و صد برابری، ما در هر کدام از حوزه ها را جهش ده برابری داده ایم که از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۸ تعداد درمانگاه ها را از ۴۸ به ۱۰۲ درمانگاه رساندیم.

 

 

 

مالمیر ادامه داد: در حوزه بیمه تعداد خانوار های تحت پوشش حدود ۱۲ هزار نفر بودند که در حال حاضر به بیش از ۷۰ هزار خانواده به بیمه تامین اجتماعی ارتقا پیدا کردند.

 

 

مدیر عامل موسسه بسیجیان کشور به حوزه مددکاری اشاره کرده ابراز کرد: تمرکز ما بر بحث تعالی افزایش جمعیت و بحث ناباروری است از سال ۱۳۹۸ این عدد از هزار به ۲۴ هزار ارتقاع پیدا کرده است.

 

 

 

مالمیر با اشاره به شیوع نرخ ناباروری دراستان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تلاش بر ان است که سهمیه بیمه را از ۲ هزار و ۷۰۰ زوج به ۵ هزار زوج ارتقا دهیم.

 

 

 

وی ادامه داد: برای بحث ناباروری با بیمه تکمیلی در سقف ۲۰ میلیون تومان همه زوج های ناباور استان را با مراجعه به سرپرستی استان مشکلات آنها مرتفع شود.

 

 

 

مالمیر ابراز امیدواری کرد که با کمک وارگروه های مستقر در نواحی بتوانیم سرعت ساعت این درمانگاه را در کمتر از ۲ سال به بهره‌برداری برسد که مستلزم همکاری همه ادارات شهرستان است که با هماهنگی بین آنها حادث شود که در زمان مقرر شاهد بهره برداری از این مرکز باشیم.

 

 

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: این درمانگاه در بخش های عمومی، دندانپزشکی، علوم ازمایشگاهی و تصویر برداری پس از بهره برداری اماده ارایه خدمت به مردم قدرشناس کهگیلویه خواهد بود.

 

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت کهگیلویه نیز گفت: درمانگاه مهر شفا در زمینی به مساحت هزار و ۴۰۰مترمربع در سه طبقه با زیربنای هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث خواهد شد.

 

 

 

 حمزه محقق زاده افزود: این درمانگاه به همت موسسه تامین مسکن بسیجیان با مشارکت ادارات کهگیلویه در تامین زمین و حمایت های ویژه ای که از استان انجام شد این درمانگاه در بخش های عمومی، تخصصی، دندانپزشکی، سونوگرافی، رادیولوژی و داروخانه و خدمات پرستای احداث می شود.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه برای احداث این درمانگاه فعلا مبلغ ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است تصریح کرد: در شهرستان کهگیلویه نیازمند توجه ویژه موسسات دولتی و خصوصی در حوزه درمان هستیم که در این زمینه باید تلاش های بیشتری در سطح شهرستان انجام شود.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک