آخرین اخبار

1. دى 1395 - 10:59   |   کد مطلب: 7233
بخشدار دیشموک گفت: به دلیل بارش برف و باران راه ارتباطی بیش از 20 روستای منطقه سرحد شرقی دیشموک به مرکز بخش، مسدود شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حسن امیریان در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: به دلیل بارش برف و باران راه ارتباطی بیش از 20 روستای منطقه سرحد شرقی دیشموک به مرکز بخش، مسدود شد.

 

وی افزود: به دلیل صعب العبوری مناطق روستای دیشموک و همچنین بارش برف در ارتفاعات قطعی راها اتفاق افتاد که بلافاصله با کمک بسیجیان، نیروهای انتظامی و با تلاش فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه کمک لودر اداره راه شهرستان، جهت بازگشایی مسیر در منطقه حضور یافته و تدابیر لازم را اندیشیده شد.

 

بخشدار دیشموک نیاز منطقه دیشموک را به استقرار راهدارخانه لازم و ضروری خواند و از مسئولان شهرستانی و استانی جهت تحقق این امر پیگیری جدی را خواستار شد.

 

مردم گرفتار در این مسیر در گفتگو با خبرنگار اظهار کردند: هر چند امروز و با بارش اولین برف در منطقه، مسئولان به ویژه بخشدار و بسیج و نیروی انتظامی به داد ما رسیدند ولی مسئولان فکری جدی کنند که زمستان امسال  هم مثل سالهای گذشته این معضل بزرگ ما را آزار ندهد.

 

 

یکی از اهالی روستا به خبرنگار گفت: تنها راه نجات مردم این منطقه از وضعیت موجود، توجه ویژه مسئولان شهرستانی و استانی بری استقرار راهدارخانه است .

 

به گزارش کهگیلویه، فرماندهان نیروی انتظامی و حوزه مقاومت بسیج و همچنین فرمانده گردان بیت المقدس و بسیجیان با کمک اودر اداره راه شهرستان بسیاری از مردم وسایل نقلیه را از مسیر برفگیر نجات داده اند که این کار ابراز رضایت و خسندی مردم را به دنبال داشت.

 

مردم در گفتگو با خبرنگار از حضور مسئولان در محل تقدیر کرده و پیگیری آنها به ویژه بخشدار و کمکرسانی بسیجیان و فرمانده نیروی انتظامی دیشموک را قابل تحسین نوان کردند.

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک