آخرین اخبار

1. مرداد 1400 - 13:54   |   کد مطلب: 9937
امام جمعه کهگیلویه گفت: به مناسبت۵مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، میز خدمت برای ارتباط بی واسطه‌ با مردم در مصلی شهر دهدشت بر پا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛  با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده نیروانتظامی،رئیس آب و فاضلاب و رئیس شرکت توزیع برق کهگیلویه ، معاون شهردار دهدشت  قبل از نماز در مصلی نماز جمعه شهر دهدشت حضور پیدا کردند تا مردم بدون واسطه، دیدگاه ها، نظرها و مشکلات خود را مطرح و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

 

 

 

 امام جمعه دهدشت گفت: میز خدمت به مناسبت ۵مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور با حضور مسئولین و مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان برای ارتباط بیشتر با مردم و شنیدن مشکلات مردم و رسیدگی به آن برپا شد، چرا که مسئولین در طول روز‌ها به راحتی در دسترس مردم نبوده اما به واسطه‌ میز خدمت‌ در مناسبت‌های مختلف مردم دسترسی راحت‌تری به مسئولان داشته باشند.

 

 

 

حجت الاسلام علی وحدانی فر افزود: میز خدمت باعث ارتباط قوی بین مردم ومسئولان شده و باعث می‌شود دشمن مایوس شود، روحیه خدمتگزاری را به مردم انتقال داده شود،  میز خدمت همانطور که اسم آن معلوم است باید برای خدمت به مردم است و نباید فراموش شود.

 

 

 

وی تصریح کرد: هدف از برپایی میز خدمت ارائه خدمات مطلوب و تکریم ارباب رجوع، بررسی مشکلات و پاسخگویی به نیازهای مردم، سرعت بخشی و ارتقا کمی و کیفی سطح خدمات است.

 

 

 

تصاویرتکمیلی:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک