آخرین اخبار

30. مرداد 1399 - 12:55   |   کد مطلب: 9517
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز مرحله دوم توزیع کمک‌های مومنانه گفت: پیش‌بینی ما توزیع ۱۳ هزار بسته است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه سردار حمید خرم دل در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با تسلیت ایام  عزاداری ماه محرم گفت: از همه کسانی که در برنامه کمک مومنانه همکاری کردند خصوصا نماینده ولی فقیه و همچنین استاندار استان که بخش مهمی از این کمک مومنانه مدیون آنهاست تقدیر و تشکر می کنم.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: نزدیک ۱۰۰ هزار بسته در ایام گذشته توزیع شد که پیش بینی بر ۱۱۴ هزار بسته بود و در این ایام تمام ۱۱۴ هزار بسته توزیع خواهد شد.
 
 
 
مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دفتر آستان قدس رضوی ۲ هزار بسته توزیع کرده است، گفت: سپاه و بسیج در سه مرحله کمک‌های خود را توزیع می‌کند که امروز ۳ هزار و ۸۰۰ بسته توزیع می‌شود و برنامه‌ریزی ما توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی است.
 
 
وی با اشاره به اقدامات نهادهای حمایتی گفت: کمیته امداد نزدیک به ۴۰ هزار بسته توزیع می‌کند که ۸ هزار بسته تاکنون توزیع شده است و ۴۰ هزار پرس غذای گرم هم توزیع می‌شود.
 
 
فرمانده سپاه فتح گفت: در  ۱۵ شهریور ۳ هزار بسته لوازم تحریر و کیف و کفش در سراسر استان توزیع خواهیم کرد.
 
 
وی اظهار کرد: ۹ هزار بسته ورزشی و آموزشی  در ایام دفاع مقدس توزیع خواهد شد.
 
 
سردار خرم دل ادامه داد: پایگاه های مقاومت در  جمع آوری کمک های مومنانه و توزیع بسته ها همکاری خواهند کرد.
 
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: سامانه ای طراحی شده که با کد ملی و از طریق پایگاه های مقاومت کمک ها را  توزیع می کنند.
 
 
وی افزود: کمیته امداد ، هلال احمر، بهزیستی افراد تحت پوشش خود را کمک خواهند کرد.
 
 
سردار خرم دل تاکید کرد: تمام تلاش این است عدالت برقرار شود و بسته ها توزیع شود.
 
 
وی در پایان بیان کرد: امید داریم این ویروس ریشه کن شود، هرچند این ویروس چهره جهان غرب را با درگیری ها و ایجاد مشکلات نشان داد اما در جهان اسلام، سبب ترویج همدلی، کمک و برادری شد.
 
 
 
نماینده ولی فقیه در مراسم کمک های مومنانه گفت: در مسیر اسلام فرمانده ای داریم که در جهان یگانه است، آن فرمانده حضرت اباعبدالله حسین(ع) است، آن امام فرمود: اگر اسلام افتاده است به واسطه خون من بر می خیزد پس ای شمشیر ها با ریختن خون من اسلام را برافراشته کنید، اسلام نمی میرد بلکه انسانیت می میرد اما اگر اسلام بر زمین افتاد انسانیت و اخلاق بر زمین خواهد افتاد و مسلمانان بر زمین خواهند افتاد.
 
 
حضرت ایت الله سید نصیر حسینی بیان کرد: در  فضای ویروس کرونا، رهبر انقلاب فرمانی مبنی بر کمک و رزمایش مومنانه صادر کردند که شاهدیم بسته های مهربانی و انفاق از فرودگاه دل های  مردم به پرواز درآمده و بر دل های فرود می آیند کهسبب ایجاد حال و هوای خوب برای جامعه بشری می شوند،این بسته ها هرچند در برابر مشکلات خانواده ها  کمک مهمی نباشد اما آثار اجتماعی و سیاسی فراوانی دارد.
 
 
وی افزود: اگر انفاق از سر اخلاص باشد خداوند آثار و برکات آن را فراوان خواهد کرد، هر چند‌معتقد هستیم آسیب ها و سختی ها، چون در راه خدا و انقلاب و کشورهای اسلامی است آثار فراوانی دارد.
 
 
 
استاندار استان در مراسم و  رزمایش کمک مومنانه با اشاره به رسالت حضرت ابا عبدالله حسین (ع) مبنی بر امر به معروف و نهی از منکر و نصحیت دشمنان گفت: امام حسین ( ع ) تاکید بر ماندگاری دارد و هر رفتنی آمدنی و هر آمدنی رفتنی دارد اما تنها تقوا بوده که ماندگار است.
 
 
 
حسین کلانتری بیان کرد: فقط رضایت پروردگار را باید دید و اخلاص داشت، امروز بعد از ۱۴۰۰ راه و روش آن حضرت از طریق کمک مومنانه کاری حسینی بوده که با کمک سپاه، بهزیستی، کمیته امداد، مجموعه دولت، هلال احمر و دیگر ارگان ها در حال اجراست.
 

کلانتری افزود: هرچند ارزش مادی این کمک ها زیاد نیست اما ارزش های معنوی آن برخاسته از عشق و ارزش های الهی است. 

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

---
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
---
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک