آخرین اخبار

3. مهر 1396 - 16:05   |   کد مطلب: 8392
مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید دهدشت بدون حضور شهردار سابق برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، مراسم تودیع و معارفه اسفندیلر برخه شهردار جدید دهدشت با حضور نیک اقبالی معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و بدون حضور جواد تخشا شهردار سابق برگزار شد.

این جلسه با حضور فرماندار کهگیلویه، شورای اداری شهرستان، اعضای شورای شهر و ... در سالن شهید زکی زاده فرمانداری دهدشت برگزار شد.

علی پوزش فرماندار کهگیلویه در این آئین با تسلیت ماه محرم و گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: مدیریت کلان استان با رفتن  استاندار  تغییر یافت و دکتر احمدی استاندار استان شده است و به نمایندگی از شورای اداری از دکتر خادمی تشکر می کنم و یقینا خادمی فراموش نخواهد شد و به استاندار جدید خوش آمد می گویم وامیدوارم این تغییرات باعث پیشرفت استان شود.

پوزش با تشکر از شهردار سابق و شورای قبلی دهدشت و همچنین  شهرداران بقیه شهرهای کهگیلویه افزود: شهرداری های کهگیلویه به ویژه دهدشت شرایط خوبی ندارند و دست یاری به سمت مسئولان دراز می کنیم.

فرماندار کهگیلویه ادامه داد: امیدوارم شهردار جدید پاسخگوی مطالبات مردم وشورای پنجم باشد و شورای پنجم از شورای چهارم درس عبرت بگیرند.

وی سپس به تغییر و تحولات جدید در کهگیلویه اشاره کرد و گفت : از زحمات مدیران سابق تشکر و به مدیران جدید تبریک می گویم.

پوزش در پایان نسبت به حساسیت مدیران در مورد تاسوعا وعاشورا ومناسبت های پیش رو تاکید کرده و گفت : همه مدیران پای کار باشند و همه شرکت کنند.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه دهدشت در این مراسم  با تسلیت وتعزیت ایام سوگواری محرم و گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت : محرم ماه معرفت به اخلاق انسانی است ،معرفت به انسانی که هر چه دارد بر طبق اخلاص بگذارد و انسان ها را به بهشت هدایت کند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه راه ورود به بهشت عبادت است و راه دیگری هم وجود ندارد گفت: کار امام حسین(ع) درسی است برای همه مسئولان و فراموش نکنیم که کار دنیا با محوریت دین و قرآن باشد ومحور فرهنگ عاشورایی باشد که عزت بخش است.

وی در ادامه تصریح کردر: از مسئولان سابق تشکر می کنیم وتبریک و تهنیت به مسئولان جدید عرض می کنیم و مسئولیت امتیازی نیست بلکه راهی است برای خدمت به مردم که اگر چنین بود جای تبریک دارد.

حسینی با اشاره به اینکه نقاط ضعف و قوت مسئولین گذشته را بشناسیم تاکید کرد: کار شهرداری کار سخت ودشورای است و باید جدی باشند و شورا وشهرداری هماهنگ باشند و اختلاف نظرها در عمل اتفاق نیفتد و بیشتر در اظهار نظر باشد.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: نظافت در اولویت کار شهر باشد و دهدشت نیروی خدماتی کم دارد و با سی نفر نمی شود شهر را نگهداری کرد و به شدت نیازبه  کار دارد.ورودی های شهر دهدشت ویرانه است که باعث خجالت می شود ونیازمند توجه جدی است.

وی در پایان گفت : باید تمرکز زدایی شود و شهرک های اطراف توسعه یابد وبه دلیل عدم ساخت وساز اجاره خانه به شدت افزایش یافت وامیدوارم همه کمک کنند شهر پاک و زیبایی داشته باشیم و شهردار وشهرداری  باید کار انقلابی انجام دهند.

بالوایه به نمایندگی از شورای پنجم گفت : شهروندان دهدشت به هفت نفر از کاندیدها افتخار خدمت دادند و نشان دادند خواستار تغییر وتحول بودند و صمیمانه از اعتماد انها تشکر میکنم.

بالوایه گفت : شورای پنجم از میان ۱۷ نفر متقاضی شهرداری دهدشت برنامه گرفتند که جناب برخه با کسب اکثریت آرا شهردار دهدشت شدند.

عضو شورای شهر دهدشت افزود: قطعا نه مردم با ما عقد اخوت بستند نه ما با برخه عقد اخوت بستیم وامیدواریم ایشان پاسخگویی اعتماد ماباشد .

وی در ادامه گفت : از مسئولان می خواهیم بخاطر خدا برای مردم دهدشت کاری انجام دهند که اگر کاری نکنیم شهر دهدشت خالی از سکنه خواهد شد.

در پایان این جلسه و در غیاب جواد تخشا شهردار سابق آقای اسفندیار برخه به عنوان شهردار جدید شهر دهدشت معرفی شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک