آخرین اخبار

18. مرداد 1396 - 18:45   |   کد مطلب: 8223
فرمانده سپاه شهرستان كهگيلويه گفت: در اين جشنواره ناحيه اي مالك اشتر سپاه كهگيلويه از ۵۱ نفر از رده هاي برتر سال ۹۵ اعم از پاسداران و بسيجيان در سطوح مختلف ناحيه متشكل از ستاد ناحيه، حوزه هاي مقاومت، كانون ها و پايگاههاي مقاومت ، تجليل شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، جشنواره ناحیه ای مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه با حضور سرهنگ انصاری جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و با تجلیل از ۵۱ نفر از رده های برتر این ناحیه در سال ۹۵ برگزار شد.

سرهنگ سعید برومندزاده فرمانده سپاه شهرستان كهگيلويه گفت: در اين جشنواره ناحيه اي مالك اشتر سپاه كهگيلويه از ۵۱ نفر از رده هاي برتر سال ۹۵ اعم از پاسداران و بسيجيان در سطوح مختلف ناحيه متشكل از ستاد ناحيه، حوزه هاي مقاومت، كانون ها و پايگاههاي مقاومت ، تجليل شد.

 

سرهنگ دوم پاسدار سعيد برومندزاده فرمانده سپاه شهرستان كهگيلويه ضمن تقدير از حضور حضار در اين آئين، از حضور سرهنگ انصاري جانشين فرماندهي سپاه فتح، سرهنگ داورپناه مسئول اشراف فرماندهي سپاه فتح، روحانيون، فرماندهي سپاه شهرستان لنده تشكر كرد.

وي با بيان اينكه، اين جشنوار به نام جشنواره مالك اشتر نامگذاري شده است، گفت: در راستاي تدابير مقام معظم رهبري(مدظله) كه فرمودند؛ به سراغ عواملي كه مي تواند رشد را بيشتر و نقايص را كمتر كند؛ در جهت رشد و تعالي سازماني و جهت ارتقاء آمادگي جشنواره مالك اشتر در سطوح مختلف بسيج هر ساله برگزار مي شود.

برومندزاده اضافه كرد: در اين راستا ۵۱ نفر از پاسداران و بسيجيان در سطوح مختلف ناحيه اعم از ستاد ناحيه، حوزه هاي مقاومت، كانون ها و پايگاههاي مقاومت در اين جشنواره تجليل شد.

فرمانده سپاه شهرستان كهگيلويه با اشاره به اينكه؛ ۱۱ نفر از اين ۵۱ نفر در جشنواره استاني مالك اشتر تجليل مي شوند، گفت: از همه كساني كه در برگزاري اين جشنوار همكاري داشتند؛ تقدير و تشكر مي شود.

 

سرهنگ انصاري جانشين فرماندهي سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد در ادامه در اين جشنواره اظهار كرد:‌ خدا را شاكر و سپاسگزاريم در اين برهه از زمان كه توفيق خدمت سربازي را به همه ما عنايت كرده است.

وي اضافه كرد:‌ در اين زمان كه نظام اسلامي نياز به سرباز دارد؛ اميدواريم كه به عنوان سربازي كوچك در ميان سربازان بتوانيم، انجام وظيفه كنيم.

سرهنگ انصاري گفت: ان شاء الله كه در اين مسيري كه امام راحل به ما نشان داد، ثابت قدم باشيم و در استمرار اين راه؛ مسير زندگي مان به شهادت ختم شود.

جانشين فرماندهي سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد در خصوص برگزاري جشنواره مالك اشتر گفت: در اين راستا وظيفه داريم، ضمن تكريم تلاش فرماندهان بسيج، فرماندهان خوب بسيج را پرورش و تربيت دهيم.

وي با بيان اينكه، امام راحل بازاموز و احياء گر اسلام ناب محمدي(ص) بود، خاطرنشان كرد: دوران دفاع مقدس؛ كارگاه انسان سازي اين امام بزرگوار بوده است.

 

انصاري بيان كرد: به تعبير امام راحل جبهه ۸سال دفاع مقدس دانشگاه بود و از اقشار مختلف جامعه وارد دانشگاه شده و موفق و پيروز از اين دانشگاه خارج شدند.

جانشين فرماندهي سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد به اهميت وجود بسيج اشاره كرد و گفت: بسيج هر سدي را مي شكند.

انصاري به وضعيت سوريه هم اشاره كرد و گفت: بشار اسد به هيچ وجه اعتقاد به بسيج نداشت ولي تا آخرين لحظه كه سپاه قدس وي را متقاعد كرد؛ بسيج در آن كشور تشكيل و پيروزي هايي حاصل شد، هم اكنون به جايگاه بسيج اعتقاد زيادي دارد.

در پايان برگزاري اين جشنواره با اهداء لوح از رده هاي برتر مالك اشتر سال ۹۵ سپاه و بسيج كهگيلويه تجليل بعمل آمد.

عكس از وحيد آهنگ

as (39)

kba (5)

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک