آخرین اخبار

27. فروردين 1396 - 1:35   |   کد مطلب: 7825
آیین اختتامیه طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها که در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد شهر دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کهگیلویه،  آیین اختتامیه طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها که در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد شهر دهدشت برگزار شد.

 

با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاون فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسئولان آیین اختتامیه طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها که در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد شهر دهدشت برگزار شد.

 

فریبا رحمان‌پور در حاشیه این برنامه اظهار داشت: طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها برای دومین سال متوالی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این طرح به مدت ۶ روز در شهرستان کهگیلویه برگزار شد، خاطرنشان کرد: ارتقای آگاهی و سطح سلامت روانی، جسمانی و اجتماعی زنان و خانواده، افزایش تاب آوری اجتماعی خانواده‌ها در مقابل آسیب‌های اجتماعی، توسعه مشارکت در امور شهری، ارتقای فرهنگ شهر نشینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از مهمترین اهداف اجرای این طرح هستند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک