آخرین اخبار

12. فروردين 1396 - 0:53   |   کد مطلب: 7759
به همت اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه صورت گرفت:
برگزاری سومین همایش بزرگداشت امامزاده نورالدین(ع) +تصاویر
سومین همایش بزرگداشت و نصب ضریح این امام زاده با حضور مردم ،مدیران استانی و شهرستانی در امام زاده نورالدین (ع)برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  به همت اداره ی اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه سومین همایش بزرگداشت و نصب ضریح این امام زاده با حضور مردم ،مدیران استانی و شهرستانی در امام زاده نورالدین (ع)برگزار شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای سومین بار همایش بزرگداشت امام زاده نورالدین (ع) با همت این سادات جلیل القدر برگزار تا این همایش ها تحرکی در ساخت و ساز این امام زاده به وجود بیاورد.

جنتی با بیان این که اعتبارات اداره ی اوقاف استان کهگیلویه و بویراحمد محدود می باشد، تصریح کرد: امام زاده گان را در اولویت کاری خود قرار دادیم .

وی افزود: یکی از استان های تاثیر گذار در بحث اعتبارات مربوط به سازمان اوقاف کشور استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

جنتی در پایان از زحمات و حضور سادات محترم امام زاده نورالدین ع تقدیر و تشکر و از این سادات جلیل القدر خواست تا در هزینه های این امام زاده در حد توان کمک های مالی شود.

در ادامه ی این همایش سید حیدر رضوان عضو هیت امنای این امامزاده گفت:این ضریح با هزینه ی یک میلیارد و دویست میلیون ریال در شهر اصفهان ساخته شده و در تاریخ 9فروردین از شهر اصفهان بارگیری و به مرکز استان منتقل گردید.

رضوان افزود؛طی کاروانی از طرف مردم شریف استان و سادات جلیل القدر امامزاده نورالدین در تاریخ 11فروردین به سمت امام زاده نورالدین منتقل یافت.

رضوان در پایان بیان کرد؛ این ضریح با ابعاد ۲×۳و ارتفاع ۲/۷۰سانتی متر ساخته و حدود ۱۲۰۰قطعه طلا و نقره در این ضریح به کار رفته است.

در پایان این همایش از زحمات بی وقفه و شبانه روزی مدیر جوان اداره ی اوقاف جناب آقای مهندس روح الله قبادپور تقدیر و تشکر صورت گرفت.

عکس: امین سبحانی 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک