آخرین اخبار

24. دى 1395 - 13:53   |   کد مطلب: 7376
امام جمعه دهدشت بهترین عامل حراست و حفاظت از انقلاب و ارزش‌ها را تبعیت از ولایت خواند و افزود: بسیاری از کسانی که در گذشته به ولایت اعتقاد نداشتند امروز اعتراف می‌کنند اگر رهبری نباشد بحران‌ها برای کشور پیش خواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر به تشریح ابعاد شخصیتی آن عالم دینی پرداخت و اظهار داشت: وی رنج‌های بی‌شماری برای دفاع از عزت، سربلندی، شرف و استقلال ملت و برای سربلندی ارزش‌های دینی متحمل شد.

 
امام جمعه دهدشت از مرحوم هاشمی‌رفسنجانی به عنوان فردی سیاستمدار، مدیری توانمند و دارای خلاقیت‌های گوناگون نام برد و افزود: وی در راه خدا هم با بدن و هم مال خود مجاهدت کرد و به استناد آیه‌ای از قرآن، این یکی از فضیلت‌های بزرگ یک انسان الهی است.

پایگاه خبری کهگیلویه

حسینی با بیان اینکه عده‌ای از دین دفاع می‌کنند و عده‌ای ساکت و بی‌تفاوت‌ هستند، تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی یکی از شخصیت‌هایی بود که در راه دین قیام کرد و گوش به فرمان امام راحل بود.

  

وی در تبیین ماهیت انقلابی آن مرحوم گفت: شخصیت آقای هاشمی رفسنجانی را می‌توان با انقلاب شناخت، همه کسانی که هاشمی را دوست دارند باید بدانند از این دستاورد به خوبی محافظت کنند.

پایگاه خبری کهگیلویه

حسینی بهترین عامل حراست و حفاظت از انقلاب و ارزش‌ها را تبعیت از ولایت خواند و افزود: بسیاری از کسانی که در گذشته به ولایت اعتقاد نداشتند امروز اعتراف می‌کنند اگر رهبری نباشد بحران‌ها برای کشور پیش خواهد آمد.

امام جمعه دهدشت در پایان تأکید کرد: خناسانی وجود دارند که وحدت را از بین ببرند باید حواسمان جمع باشد.

پایگاه خبری کهگیلویه

 

هم چنین26 دی ماه سالروز فرار شاه خائن از کشور در سال 57 را یادآور شد و گفت: خیانت بزرگ سلسله پهلوی هیچ‌گاه از یاد و خاطرات مردم و تاریخ کشور پاک نخواهد شد.

 

وی فرار شاه را از برگهای زرین و افتخارآمیز ملت مقاوم و فراهم شدن بستری برای پیروزی انقلاب عنوان کرد و افزود: روز به روز که جلو‌تر می‌رویم عمق خیانت آن‌ها آشکا‌رتر می‌شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک