آخرین اخبار

24. دى 1395 - 23:10   |   کد مطلب: 7374
با حضور عملیات ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه برگزار شد:
برگزاری کلاس آموزشی مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات توسط بسیجیان دیشموک+تصاویر
با حضور عملیات ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه و با حضور اعضای گردان بیت المقدس بسیج، کلاس آموزشی مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاش، در حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی(ع) دیشموک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه ،  فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک اظهار کرد: با حضور عملیات ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه و با حضور اعضای گردان بیت المقدس بسیج، کلاس آموزشی مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاش احتمالی، در حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی(ع) دیشموک برگزار شد.

 

ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی تصریح کرد: دوره کنترل اغتشاش و مقابله با ناآرامی ها با استقرار نیروها شروع و نیروهای ضد اغتشاش با تمرین های تاکتیکی آمادگی خود را جهت مقابله با ناآرامی های سطح شهر به نمایش در آوردند .

 

وی گفت: این کار با هدف مقابله و مبارزه قاطع و مستمر با هرگونه خرابکاري و حرکت هاي مخل امنيت ، حفاظت و برقراري امنيت اجتماعات تشکل ها و راهپيمايي هاي قانوني و مجاز و جلوگيري از هرگونه راهيپيمايي و اجتماعات غيرمجاز بنا به دستور مقامات مربوطه از جمله وظايف مهم به شمار مي رود.

 

 معززی با بیان اینکه، این کلاس در قالب دوره تداوم گردان انجام شده است، متذکر شد: توسط تیم فوریتهای پزشکی مشاوره های و آموزش لازم امداد و نجات هم در این دوره صورت پذیرفته است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک