آخرین اخبار

9. مهر 1395 - 15:50   |   کد مطلب: 6356
در اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر در دهدشت صورت گرفت
معرفی آثار برگزیده تئاتر کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره بین‌المللی فجر+تصاویر
مراسم اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت برگزار شد و طی آن نمایشهای«خمیازه کشدار » و «اسب چشمه» به جشنواره تئاتر فجر راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد با حضور هادی مرزبان پیشکسوت عرصه تئاتر در سالن نمایش شهید آوینی دهدشت برگزار شد.

 

رضا دهبانی‌پور در این مراسم با اشاره به روند بازبینی آثار شرکت کننده در جشنواره اظهار داشت: امسال برای نخستین بار داوری جشنواره به شکل غیر متمرکز در شهرستان‌ها انجام گرفت.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تئاتر در این استان سرآمد هنرها است اضافه کرد: توانایی‌های هنرمندان عرصه تئاتر توجه داوران کشوری را به خود جلب کرده است.

kohgiluyeh.ir

دهبانی‌پور تصریح کرد: تئاتر در بین هنرهای چندگانه سرآمد است به همین خاطر هر ساله آثاری از استان هنرمندان استان به جشنواره فجر راه پیدا می‌کنند.

 

وی از راهیابی 2 اثر بیست و هشتمین تئاتر کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره فجر خبر داد و گفت: این به منزله نادیده گرفتن ارزش سایر آثار نیست.

 

در اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد نمایش «اسب چشمه» به نویسندگی و کارگردانی کرم سلیمانی از گچساران و «خمیازه کشدار» اثر حمزه نام‌آور از کهگیلویه به جشنواره فجر معرفی و از آثار برتر این دوره در بخش‌های موسیقی، طراحی صحنه، بازیگری زن، بازیگری مرد، نویسندگی و کارگردانی تجلیل شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک