آخرین اخبار

31. شهريور 1395 - 12:56   |   کد مطلب: 6243
با حضور شورای اداری برگزار شد:
آیین جشن شکوفه‌ها در دیشموک+تصاویر
صبح امروز همزمان با سراسر کشور، زنگ شکوفه‌ها با حضور امام جمعه موقت شهر، شورای اداری دیشموک، فرهنگیان، اولیاء و دانش‌آموزان در مدرسه شهید بهروز دیشموک به صدا در آمد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، صبح امروز همزمان با سراسر کشور، زنگ شکوفه‌ها با حضور امام جمعه موقت شهر، شورای اداری دیشموک، فرهنگیان، اولیاء و دانش‌آموزان در مدرسه شهید بهروز دیشموک به صدا در آمد.

 

نواختن زنگی که جرقه تربیت، امید، فرهنگ و تحصیل را در ذهن دانش‌آموزان برای همیشه به جای خواهد گذاشت و با شکوه، با شور و نشاط دانش‌آموزان کلاس اولی و برخی اولیا‌ همراه بود و حال و هوای مدرسه و نشستن پشت نیمکت را برای بزرگترها تداعی کرده است.

حجت‌الاسلام شعیب عبدالپور در حاشیه این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع تعلیم و تربیت در جوامع بشری عنوان کرد: اساس و پایه عالم وجود بر تربیت اسلامی انسان است و انبیا و اوصیا الهی نیز برای تحقق این امر مهم ماموریت داشته و تلاش می‌کردند که کار معلمان نیز کمتر از این کار نیست و ادامه دهنده این راه و روش در مدرسه هستند.

منصور صالح‌زاده رئیس آموزش و پرورش دیشموک ضمن تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن این دو امر مهم بسیار ارزشمند و مبارک است، چون امروز دانش‌آموزان اولی در این روز وارد مدرسه شدند و این همان سنگر حفظ و ارزش‌های اسلامی است.

وی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های فرزندان پاک اسلامی است و دانش‌آموزان همواره باید از انسان‌های مخلص و بی‌ریا الگوبرداری کنند

اعکس: وحید آهنگ.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک