آخرین اخبار

28. شهريور 1395 - 11:54   |   کد مطلب: 6163
به همت گروه جهادی فجر صادق تهران بزرگ ساخته شد:
افتتاح مسجد روستای سربیشه با حضور امام جمعه سابق دیشموک+تصاویر
با حضور بخشدار و جمعی از مسئولان دیشموک و امام جمعه سابق دیشموک و مسئول گروه جهادی فجر صادق، مسجد روستای سربیشه افتتاح شد.

به گزارش کهگیلویه،با حضور چند نفر از بسیجین گروه جهادی فجر صادق و محمد دوست قرین مسئول این گروه جهادی، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه سابق دیشموک و امام جمعه فعلی شهرستان لنده، حسن امیریان بخشدار، منصور صالح زاده رئیس اداره آموزش و پرورش، رضا ایزدی رئیس کمیته امداد(ره) و ایرج پذیرش عضور شورای شهر دیشموک و مردم روستای سربیشه علیاء، مسجد روستای سربیشه علیاء افتتاح شد.

 

علی رامین دهیار روستای سربیشه در گفتگو با خبرنگار گفت: روستای سربیشه علیاء از توابع بخش دیشموک  با جمعیتی بیش از 400 نفر و در 10 کیلومتری شهر دیشموک واقع است.

وی گفت: قریب90میلیون تومان برای ساخت مسجد این روستا هزینه شد که 60درصد از سوی گروه جهادی فجر صادق و 40درصد از طرف مردم کمک گردید.

رامین ضمن تقدیر و تشکر از گروه جهادی فجر صادق تهران بزرگ، مسئولان و همکاری مردم روستا که در ساخت این مسجد و بنای مقدس و مذهبی کمک کردند، تصریح کرد: از بسیجیان گروه جهادی فجر صادق که در حل یکی از بزرگترین دغدغه های مردم این منطقه ما را یاری کردند، صمیمانه تشکر می‌شود.

 

خبر و عکس: وحید آهنگ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک