آخرین اخبار

23. شهريور 1395 - 14:13   |   کد مطلب: 6070
با شرکت سرگروه‎ها، مربیان صالحین و فرماندهان پایگاهها و حوزه‌های مقاومت بسیج، دوره توانمدسازی شبکه تربیتی صالحین کهگیلویه در یاسوج برگزار شد.

به گزارش کهگیلویه، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه اظهار کرد: دوره سه روزه توانمندسازی شبکه تربیتی صالحین شهرستان کهگیلویه با حضور مسئولان شجره طیبه صالحین کهگیلویه وبویراحمد در اردوگاه تربیتی و آموزشی آبشار یاسوج برگزار شد.

 

سید نصرت الله بزرگواری افزود: این دوره با شرکت بیش از 200 نفر از بسیجیان سرگروه و مربی صالحین، فرماندهان پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج با حضور مسئولان شهرستان و استان منعقد شد/.

 

وی بیان کرد: در این دوره کلاسها و آموزش های لازم برای افزایش کیفیت در بحث کیفی سازی شجره طیبه صالحین توسط شرکت کنندگان گذرانده شد.

 

بزرگواری همچنین از برگزاری دوره توانمندسازی شبکه تربیتی  صالحین برای خواهران کهگیلویه در یاسوج خبر داد و گفت: این دوره از روز دوشنبه بعد از ظهر شروع شد.

 

در مراسم افتتاحیه حجت الاسلام حسینی امام جمعه دهدشت به سخنرانی پرداخت.

 

حجت الاسلام سید امین رسالتی اصل مسئول شجره طیبه صالحین استان، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه هم در مدت برگزاری این دوره در محل برگزاری دوره حضور داشته اند.

انتهای پیام:

عکس: وحید آهنگ

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک