آخرین اخبار

14. مرداد 1395 - 10:59   |   کد مطلب: 5709
با حضور حجت‌الاسلام محمودی‌اصل:
از اعضای ستاد نماز جمعه دیشموک تجلیل شد+تصاویر
در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل از اعضای ستاد اقامه نماز جمعه دیشموک تجلیل شد.

به گزارش کهگیلویه، عصر روز گذشته در نشستی با حضور حجت الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل از زحمات اعضای فعال ستاد نماز جمعه دیشموک در مدت قریب4سال حضور وی در دیشموک، تقدیر و از آنها تجلیل شد.

 

امام جمعه دیشموک در این مراسم با اشاره به اهمیت باشکوه برگزار شدن نماز جمعه در بخش و شهرستانها،گفت: اعضای ستاد نماز جمعه در هرچه باشکوه برگزار شدن این فریضه الهی نقش مهمی برعهده دارند.

 

حجت الاسلام محمودی اصل در آخرین جلسه خود با اعضای ستاد نماز جمعه در دیشموک، رعایت اخلاق،تشویق و ترغیب مردم از سوی اعضای ستاد نماز جمعه را زمینه حضور هرچه بهتر برگزار شدن نماز جمعه عنوان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه، نمازجمعه قرارگاه فرهنگی و بصیرت افزایی است و فعالیت این قرارگاه باید افزایش پیدا کند، گفت: اعضای ستاد به عنوان یار ویاور امام جمعه می‌تواننددر این زمینه نقش مهمی داشته باشند.

 

امام جمعه دیشموک در ادامه از اعضای ستاد نماز جمعه این بخش که بدون هیچ چشم داشتی در هرچه باشکوه برگزار شدن این مراسم در دیشموک در مدت حضور وی در زمان قریب4سال تلاش داشتند، تقدیر و تشکر کرد .

 

حضرت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل قریب4سال به عنوان امام جمعه دیشموک در کنار مردم این منطقه علاوه بر اقامه نماز عبادی-سیاسی در حل بسیاری از مشکلات منطقه مجدانه پیگیر بود.

 

حجت الاسلام محمودی اصل منبعد به عنوان امام جمعه شهرستان لنده ادامه فعالیت خواهند داد.

انتهای پیام:و/آ

خبر: وحید آهنگ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک