آخرین اخبار

1. اسفند 1393 - 12:26   |   کد مطلب: 452
جشن تکلیف دختران سوم ابتدایی مدارس دیشموک طی آئینی و در فضای روحانی به ساحت عبادت خدای متعال، انجام اعمال و تکالیف الهی جشن گرفتند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، جشن تکلیف دختران سوم ابتدایی مدارس دیشموک طی آئینی و در فضای روحانی به ساحت عبادت خدای متعال، انجام اعمال و تکالیف الهی جشن گرفتند. 

 

راهخدا عارف نژاد رئیس آموزش وپرورش منطقه دیشموک در این آیین اظهار کرد: انجام تکالیف الهی وظیفه ای است که همه افراد در هر شرایط نسبت به ادای آن باید اقدام کنند.

 

 

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه شهر دیشموک با بیان اینکه نماز بهترین وسیله برای ارتباط با خداست خاطرنشان کرد: اگر از ابتدای رسیدن به سن تکلیف در انجام فرائض و واجبات خود تلاش کنید هیچگاه اسیر هوای نفس نمی شوید.

 

 

مدیر آموزش وپرورش منطقه دیشموک در این آیین با بیان اینکه نظام آموزشی و تربیتی نسبت به مقوله نماز و قرآن اهمیت ویژه ای قائل است عنوان کرد: دانش آموزان باید شکرگزار خدا باشند که در این برهه از زمان به سن تکلیف رسیدن خود را جشن می گیرند.

 

عارف نژاد افزود: شما فرشته هايي با دل هاي پاك و معصوم هستيد كه با افتخار مرحله جديدي از زندگي را آغاز مي كنيد.

وي گفت: اميدواريم دانش آموزان با به سن تكليف رسيدن، واجبات ديني را انجام و از گناهان دوري كنند و ارتباط خود را با خدا از طريق انجام عبادات شامل نماز و روزه افزايش دهند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک