آخرین اخبار

1. آبان 1394 - 16:36   |   کد مطلب: 3720
مردم دیشموک روز تاسوعای محرم‌الحرام هر ساله را با شرکت همه هیئات مذهبی این بخش، در جوار حرم مطهر امامزاده میرسالار(ع) به سوگواری می‌پردازند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، عصر امروز هیئت‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی با حضور اقشار مختلف مردم در خیابان شهر برپا بود و کاروان‌های عزاداری در برخی خیابان های شهر نیز به راه افتاد تا بعد از این، مراسم سوگواری خود را در جوار حرم امامزاده میرسالار(ع) ادامه دهند.

حزن و اندوه مردم دیشموک در روز تاسوعا به اوج رسیده و مراسم عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برادر باوفایش حضرت ابوالفضل العباس (ع) در جوار حرم مطهر میرسالار (ع) برگزار گردید.

امروز بسیاری از مردم نذورات خود را میان عزاداران حسینی توزیع می‌کردند و مردم  در راه با قربانی کردن گوسفند از عزاداران حسینی استقبال می‌کردند.

قبادی رئیس اوقاف و اومور خیریه شهرستان کهگیلویه، ضمن تسلیت به مناسبت تاسوعا، عاشورا و شهادت امام حسین (ع)، مراسم سوگواری مردم دیشموک در جوار حرم مطهر امامزاده میرسالار (ع) را کم‌نظیر خواند و عنوان کرد: یکی از مراسمات باشکوه حسینی را امروز نظاره‌گر بودیم.

به گزارش كهگيلويه، مردم دیشموک روز تاسوعای محرم‌الحرام هر ساله را با شرکت همه هیئات مذهبی این بخش، در جوار حرم مطهر امامزاده میرسالار(ع) به سوگواری می‌پردازند.

***************

عكس: وحيد آهنگ

****************

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک