آخرین اخبار

12. مهر 1394 - 14:36   |   کد مطلب: 3568
بخشدار سرفاریاب از بهره برداری از پروژه راه ارتباطی روستای دره آخوند -سادات از تقاطع دمه ویاسوج تاپایان مهرماه خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، غلام حسن آتش سودا بخشدار سرفاریاب از پروژه های عمرانی در حال ساخت منطقه سادات امامزاده علی (ع) بازدیدکرد  و از نزدیک در جریان پروژه های راه سازی قرار گرفته وبه بررسی کمبودها ومسائل ومشکلات پیش رو پرداخت.

 

غلام حسن آتش سودا در حاشیه این بازدید ضمن ابراز رضایت از روند اجرایی این پروژه هاگفت:پروژه راه ارتباطی روستای دره آخوند -سادات از تقاطع دمه -یاسوج با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در صورت تامین اعتبار تاپایان مهرماه به بهره برداری می رسد.

 

وی مبلغ قرارداد این پروژه را ۱۳ میلیارد ریال عنوان کرد وافزود: ابنیه فنی این پروژه از جمله احداث وتعریض دوحلقه پل در ابتدا وانتهای این مسیرتکمیل شده وعملیات زیر سازی آن تاپایان این هفته به اتمام خواهد رسید وقسمتی از مسیر نیز قیر پاشی شده  که د رصورت تامین اعتبار ،کار روکش آسفالت آن نیز آغاز وتا پایان ماه جاری به پایان خواهد رسید.

 

مسئول ارشد اجرایی بخش سرفاریاب اضافه کرد: قطعه ای از محور باغچه سادات واقع در روستای رودخانه سادات -حد فاصل پل رودخانه وپل چله گاه به طول تقریبی دوکیلومتر نیز با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد نیز آسفالت شده وپیمانکار مربوطه در حال تکمیل دوحلقه پل موجود در مسیر می باشد که این قطعه از محور باغچه سادات در یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

 

بخشدار سرفاریاب نیز ضمن بازدید از جاده دمه گفت:حدود دوکیلومتر از این جاده آسفالت شده و عملیات زیر سازی سه کیلومتر از این مسیر نیز به اتمام رسیده وآماده قیر ریزی وآسفالت می باشد.

 

رئیس شورای اداری بخش سرفاریاب ضمن تشکر وقدر دانی از استاندار ، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده وچرام در مجلس شورای اسلامی،مدیر کل ومدیر راه وشهرسازی چرام ،فرماندار وپیمانکاران محورهای مزبور با تاکید بر اتمام هرچه زودتر این پروژه ها با توجه به فرا رسیدن فصل سرما وبرفگیر بودن منطقه از مسئولین شهرستانی واستانی خواست جهت تسهیل وتسریع تردد درجاده های این منطقه که ساکنین آن سالیان متمادی با مشکلات عدیده مواجه بودند با تامین اعتبار مورد نیاز( از محل اعتبارات ۱۸۰ ) جهت تکمیل این پروژ ها ،بخش  کوهستانی سرفاریاب را از بن بست خارج وموجبات خشنودی مردم را فراهم آورند.

پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک