آخرین اخبار

1. مهر 1394 - 18:53   |   کد مطلب: 3466
با حضور پرسنل سپاه و جمعی از مسئولان شهرستان کهگیلویه
مراسم تشییع و تدفین پدر شهید رفتاری از شهدای والفجر 8 برگزار شد+تصاویر
با حضور پرسنل سپاه و جمعی از مسئولان شهرستان کهگیلویه و حضور پرشور مردم ولایتمدار دیشموک، مراسم تشییع و تدفین پدر شهید علی‌فتح رفتاری از شهدای والفجر 8 برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه از دیشموک، با حضور پرسنل سپاه و جمعی از مسئولان شهرستان کهگیلویه و حضور پرشور مردم ولایتمدار دیشموک، مراسم تشییع و تدفین پدر شهید علی‌فتح رفتاری از شهدای والفجر 8 برگزار شد.

 

مردم دیشموک بعد از قرائت دعای عرفه از جوار مزار شهدای دیشموک با ذکر لا إله إلا الله و الله اکبر حرکت کرده تا این مراسم ادامه پیدا کند.

 

پیکر این پدر شهید بعد از خواندن نماز به مامت امام جمعه دیشموک، توسط جمعی از بسیجیان، رزمندگان و راویان دفاع مقدس، تشییع و در کنار مزار شهدای شهر دیشموک و شهید علی فتح رفتاری فرزند والامقام این پدر بزگوار به خاک سپرده شد.

 

پدر شهید علی فتح رفتاری از شهدای والفجر 8 شب گذشته به دلیل سکته مغزی و بعد از مدت 28 روز تحمل این بیماری در بیمارستان دهدشت دار فانی را وداع گفت.

 

 گفتنی است مسئولان بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه در این مراسم حضور نداشتتند که این امر گلایه اقوام خانواده شهید رفتاری را به دنبال داشت.

انتهاي پيام: و/آ

****************

عكس: وحيد آهنگ

**************

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک