آخرین اخبار

20. مرداد 1394 - 12:20   |   کد مطلب: 2936
مردم ولایتمدار و شهیدپرور دهدشت با حضور باشکوه و حماسی خود پیکر مطهر شهید احمد آذریان را تشییع کردند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، صبح امروز تشییع باشکوه شهید احمدآذریان که بعد از 30سال فراق به وطن بازگشته بود از جلوی سپاه ناحیه کهگیلویه تا گلزار شهدا بر روی دست مردم خدا جوی شهر دهدشت تشییع شدند.

 

تشییع این غواص خط‌شکن به گونه ای بود که فضای شهر حال و هوایی آسمانی و عطرآگین به خود گرفت.

 

مردم شهیدپرور دهدشت با حضور پرشکوه و آغوش گرم این معراجی ملکوتی را بدرقه کردند، در این میان خانواده شهدا به چشم می‌خوردند که بوی عزیزانشان را استشمام کرده و با شبنم دیده این بزم را همراهی‌ می‌کردند.

 

همچنین در این میان جوانان شهر به چشم می‌خوردند که شراب معنویت مستشان کرده بود و با شهدا تجدید پیمان می‌کردند، آری که آنها چه زیبا قمار عاشقانه کردند و یکه‌تاز میدان دلدادگی شدند.

 

در این مراسم معنوی که از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح امروز سه شتبه ( 20مرداد) ازمقابل سپاه پاسدار شهر دهدشت  به سمت گلزار شهدای این شهر برگزارشد مردم شهید پرور دهدشت تابوت  شهید والامقام احمد آذریان را بر دستان خود تا  گلزار شهدا همراهی کردند و با شعارهای "الله اکبر"، " یاحسین (ع)" " شهادت افتخار ماست هدیه به رهبر ماست" بار دیگر با آرمان های این شهدای دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

 

" این همه عاشق آمده به عشق رهبرآمده "،" گزینه های روی میز ما امدند"، " هیهات من الذله"و" شهیدان آمدند با دست بسته " از دیگر شعارهایی بود که از سوی شرکت کنندگان در این آیین باشکوه سر داده شد.

 

اقامه نماز بر پیکر مطهر چهار شهید گمنام و شهید احمد آذریان به امامت حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه شهر دهدشت نیز از برنامه های این مراسم معنوی بود.

تصاویر این مراسم باشکوه را در زیر مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها

سلام و درود بر مردم شهید پرور دهدشت و طایفه دشمن زیاری.واقعا تشییع با شکوهی بود ای کاش منم در این تشییع شرکت میکردم
واقعاً تصاویر جالبی بود دستتون درد نکنه؛ حضور مردم هم ستودنی بود ...
سلام ... از فرزند شهید عکس نزاشتین ؟؟؟؟

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک