آخرین اخبار

9. مرداد 1394 - 15:32   |   کد مطلب: 2756
اردوهای جهادی در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه بسیج سازندگی شکل گرفته و یادآور حماسه ها ورشادتهای جوانانی است که از جان ومال خویش گذشتند تا امنیت وآسایش را برای ما به ارمغان بیاورند
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،اردوی گروه جهادی شهید جهانیان ن‍ژاد بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز گچساران که با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب فعالیت خود را با حضور دوگروه خواهران وبرادران از یکم مرداد ماه سال جاری در روستای دهنو اسلام آباد بخش سرفاریاب آغاز نموده بود، پس از ده روز فعالیت طی مراسمی با حضور امام جمعه سرفاریاب، به کار خود پایان داد.

 

امام جمعه سرفاریاب دراین مراسم باتجلیل از مقام شهدا ،ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، گفت:اردوهای جهادی نیز در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه بسیج سازندگی شکل گرفته و یادآور حماسه ها ورشادتهای جوانانی است که از جان ومال خویش گذشتند تا امنیت وآسایش را برای ما به ارمغان بیاورند.

 

حجت السلام سید فرج الله پژمان در بخش دیگری از سخنان خود از گروههای جهادی بعنوان فرشتگان الهی وسفیران رهبری یاد کردوافزود: اردوی گروههای جهادی با هدف خود سازی و تزکیه نفس و انتقال داشته ها و آموخته های دانشجویان به قشر محروم جامعه انجام می شود.

 

وی خاطر نشان کرد دانشجویان بسیجی باید مدافع اسلام ،انقلاب و ارزشها در دانشگاهها باشند و با توجه به شعار سال اهتمام بیشتری به حوزه ی فرهنگ داشته باشند.

 

سید صادق بامزر مسئول گروه جهادی دانشگاه پیام نور گچساران در روستای دهنو اسلام آباد  سرفاریاب در حاشیه این مراسم گفت:این گروه جهادی متشکل از۱۸ دانشجوی دخترو۱۰ دانشجوی پسر بسیجی به مدت ده روز در روستای دهنو اسلام آباد به انجام کارهای عمرانی،برنامه‏ های فرهنگی، تربیتی وبصیرتی از جمله مرمت و بازسازی منزل یکی از مستمندان، مرمت وبازسازی چاله های فاضلاب ،رنگ آمیزی دروپنجره های مسجد روستا، خیاطی، معرق کاری،مشاوره،کار با کودکان و.. پرداختند.

 

 در پایان این مراسم که با اجرای برنامه های مختلف سرود،شعر،مسابقه و.. همراه بوداز همکاری وهمراهی خوب دهیار روستا- جناب آقای سید جلیل پناهنده – با گروه جهادی تجلیل شدو به تعدادی از شرکت کنندگان که به سئوالات مسابقه پاسخ صحیح داده بودند  ( با قید قرعه) جوایزی اهداء شد.  

سیدظفر طاعتی

kohgiluyeh.ir
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک