آخرین اخبار

16. تير 1394 - 13:45   |   کد مطلب: 2344
به همت اداره آموزش و پرورش و با حضور امام جمعه ديشموك برگزار شد
محفل نوراني انس با قرآن با حضور قاريان برجسته استاني در مسجد صاحب الزمان(عج) ديشموك+تصاوير
رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك گفت: آيات قرآن متكفل هدايت بشر و ضامن سعادت و سيادت هميشگي انسان است‌.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، ظهر امروز به مناسبت ماه مبارك رمضان و به همت اداره آموزش و پرورش و با حضور قاريان برجسته استاني، روحانيون مبلغ مستقر در ديشموك، امام جمعه محترم، مسئولين، كارمندان اداره آموزش و پرورش و مردم محفل نوراني انس با قرآن  در مسجد صاحب الزمان(عج) ديشموك برگزار شد.

 

راه‌خدا عارف‌نژاد رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك اظهار كرد: آيات قرآن متكفل هدايت بشر و ضامن سعادت و سيادت هميشگي انسان است‌.

 

وي افزود: قرآن افراد بشر را در تمام شئون زندگي و در همه قرن‌ها و زمان‌ها رهبري مي‌كند و بهترين شكل معرفي قرآن و بيان عظمت آن در تركيب دو آيه قرآن مجید نهفته است. آيه اول: «ان هذا القرآن يهدي للتي هي اقوم»؛ (اسراء، آيه ۹) اين قرآن به بهترين و مهم‏ترين راه هدايت مي‏كند.

 

وي با اشاره به آيه انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله وعترتی ما ان تمسکتم بهما لن تضلوا بعدی، تصريح كرد: پيامبر خدا (ص) فرمود:من در میان شما دو امانت نفیس و گرانبها می‌گذارم یکی کتاب خدا قرآن و دیگری عترت و اهل بیت خودم، مادام که شما به این دو دست بیازید هرگز گمراه نخواهید شد و این دو یادگار من هیچ‌گاه از هم جدا نمی‌شوند مگر بر سر حوض کوثر.

 

رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك با تأکید بر لزوم اصلاح و بازبینی فرهنگ استفاده از قرآن مجید در جامعه گفت: قرآن مجید با ارزش ترین کتاب الهی و برای هدایت بندگان نازل شده است.

 

عارف‌نژاد متذكر شد: به تصریح  قرآن کریم کسانی که با آیات نورانی این کتاب مأنوس شوند از ستم‌کاری، بغی و کفر به دور هستند.

گفتني است برادران آب‌پرور، باقريان و اسماعيلي قاريان برجسته استاني حاضر در اين محفل نوراني بودند.

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک