آخرین اخبار

15. تير 1394 - 11:19   |   کد مطلب: 2317
مراسم احیاء اولین شب قدر، شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، با حضور گسترده قشرهاي مختلف مردم در اماکن مذهبی، مساجد و گلزارهای شهدای ديشموك با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد و شب زنده داران در بین اشک و ناله و با سوز درون، با قرآن بر سر نهادن، کلام وحی را واسطه قرار داده و از خدای خویش طلب رحمت و مغفرت کردند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، مراسم احیاء اولین شب قدر، شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، با حضور گسترده قشرهاي مختلف مردم در اماکن مذهبی، مساجد و گلزارهای شهدای ديشموك با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد و شب زنده داران در بین اشک و ناله و با سوز درون، با قرآن بر سر نهادن، کلام وحی را واسطه قرار داده و از خدای خویش طلب رحمت و مغفرت کردند.

 

 شب نوزدهم شب دعا بود و راز و نیاز با معبود یکتا، شب تضرع و خشوع در برابر خالق هستی بود، نوای «الغوث الغوث، خلصنا من النار یارب» پیر و جوان و نوجوان، زن و مرد در همه مساجد، اماکن مذهبی و مزار مطهر شهدای والامقام ديشموك طنين انداز بود.

 

همه آمده بودند، تا با دعا، راز و نیاز، تضرع، عبادت و قرآن بر سر گرفتن، از فیوضات این شب که ارزشش از هزار ماه برتر است، توشه ای بردارند.

 

امشب از گلدسته هر مسجدی صدای دعا و مناجات به گوش می رسید، هق هق گریه و ناله های شب زنده داران در لابلای نوای «الغوث الغوث» بلند بود. انگار صور اسرافیل دمیده شده و محشر به پا شده بود.

انتهاي پيام: و/آ

گزارش و عكس : آهنگ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک