آخرین اخبار

5. خرداد 1394 - 14:59   |   کد مطلب: 1581
احشام همچنان مخربان اصلي فضاي سبز در ديشموك هستند و گويا تا نابودي كامل فضاي سبز اين شهر، كوتاه نخواهند آمد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، احشام همچنان مخربان اصلي فضاي سبز در ديشموك هستند و گويا تا نابودي كامل فضاي سبز اين شهر كوتاه نخواهند آمد.

 

اين خبر هم آنقدر بامزه است كه نيازي به مقدمه و مؤخره  و حذف و اضافه كردن چيزي ندارد.

 

تصاويري كه در زير مشاهده مي‌كنيد، با متن‌ ( استفاده از گوسفند به جاي ماشين‌چمن‌زني در ديشموك)در سراسر كشور رد و بدل مي‌شود و بازتاب ويژه‌اي در شبكه‌هاي اجتماعي دارد.

 

با وجود اينكه برخلاف تمام فضاي سبز در دنيا، در اطراف فضاهاي سبز ديشموك كه فضايي بسيار اندك هم مي‌باشد، براي ممانعت از ورود دام‌ها فنس كشيده شد ولي بازهم احشام از اين موانع عبور مي‌كنند كه با اين شكل به فضاي سبز اين شهر صدمات جبران‌ناپذيري وارد مي‌شود.

 

هر كسي به اين تصاوير نگاه كند، احساس مي‌كند كه شايد مسئولان شهرداري واقعا دست به اين كار زدند ولي اين‌طور نيست، به دليل اين كه سطح شهر ديشموك پر است از دام، مردم اكثرا دامدار هستند، كوه منبل اين شهر قرق است و ديگر كوه‌هاي اطراف اين شهر هم از مزارع گندم و جو سرشار است، احشام مجبور به حمله به فضاي سبز شهر شده‌اند.

موضوعي كه جبار روشن  شهرداري ديشموك به آن واكنش نشان داد  و صاحبان احشام را با اولتيماتوم خود مواجه كرد.

شهردار ديشموك با برگزاري نشست‌هاي گوناگون و همچنين بانصب بنرهايي به صاحبان احشام وقت داد كه احشام خود را از شهر خارج كنند، در غير اينصورت با برخورد شديد قانون مواجه خواهند شد.

 

اين مسئول از 1394/02/20 تا 1394/05/20 به مدت سه ماه به صاحبان احشام مهلت داد تا احشام را از سطح شهر خارج كنند تا مشمول جرايم شديد قانون نشوند.

 

حالا شهروندان اگر شهر مي‌خواهند و امكانات شهري، بايد احشام را كه جاي آنها در شهر نيست هر چه زوتر از سطح شهر خارج كنند، اگر هم دام مي‌خواهند كه همچنان به فعاليت خود ادامه دهند تا ببينيم مسئولان مربوطه چه راه‌حلي خواهند انديشيد.

 

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک