آخرین اخبار

15. ارديبهشت 1394 - 13:56   |   کد مطلب: 1365
معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد گفت: آموزش و پرورش آبشخور فكري جامعه محسوب مي‌شود و همين جمله كافي است كه ما بدانيم كه هستيم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، صبح امروز جشن با شكوهي به مناسبت گراميداشت روز معلم در سالن اداره آموزش و پرورش ديشموك برگزار شد.

 

اين برنامه با اجراي برنامه‌هاي شاد و متنوعي همچون سرود، ديكلمه، مسابقه، سخنراني همراه بود.

 

مسعود قبادي معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش  كهگيلويه و بويراحمد اظهار كرد: آموزش و پرورش آبشخور فكري جامعه محسوب مي‌شود و همين جمله كافي است كه ما بدانيم كه هستيم.

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش  كهگيلويه و بويراحمد بيان كرد: در سال 92 سالي كه از سوي مقام معظم رهبري (مدظله) سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي ناميده شد، انتخابات رياست جمهوري را داشتيم كه با توجه به وجود مشكلات، و علي رغم تهديدات غربي و دشمنان اين نظام، و هجمه رسانه‌هاي غربي و دشمنان قشم خورده ما وجود داشت ولي اين مردم آمدند و به فرمايشات مقام معظم رهبري لبيك گفتند و به جهانيان ثابت كردند كه تا آخرين قطره خون خود پاي نظام، آرمانها و ارزشهاي اين انقلاب اسلامي ايستاده‌اند.

 

 

وي افزود: هر چه ما داريم در كسب علم، از بركت زحمات قشر پيشكسوت فرهنگيان مي‌باشد زيرا اگر امروز همه ما فرهنگيان و ديگر قشرها مقام و منصبي داريم به لطف زحمات پيشكسوتان فرهنگي در آموزش علم است، همه ما پيشرفت و توسعه معلمي اين جامعه را مديون پيشكسوتان فرهنگي هستيم.

وي در ادامه گفت: نگاه معلم گرمابخش جامعه است، كلام روبخش معلم به گوش مي‌نشيند و آهنگ زندگي را به درستي مي‌سرايد و معلم راه درست را به انسان نشان مي‌دهد.

 

صالح دادي نژاد بخشدار ديشموك هم در اين جلسه گفت: همواره بايد معلمان را تقدير و مورد تشويق قرار دهيم.

وي افزود: اين معلمان هستند كه تمام وجودشان را در اختيار ما گذاشتند تا بتوانيم پيشرفت و توسعه داشته باشيم.

وي تصريح كرد: معلمي يك شغل و يا يك حرفه نيستبلكه يك هنر و توانمندي است  كه واقعا از قدرتشان براي تعليم و تربيت استفاده مي‌كنند.

 

در اين مراسم از معلمان نمونه منطقه ديشموك، فرهنگيان پيشكسوت، برترين‌هاي مسابقات ورزشي به مناسبت هفته معلم تجليل شد.

 

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک