آخرین اخبار

12. ارديبهشت 1394 - 12:11   |   کد مطلب: 1340
به همت اداره اوقاف و امور خیریه و اداره سازمان تبلیغات
جشن میلاد حضرت علی (ع) در دهدشت برگزار شد+ تصاویر
جشن میلاد حضرت علی (ع) به همت اداره اوقاف و امور خیریه و اداره سازمان تبلیغات در دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، جشن میلاد حضرت علی (ع) به همت اداره اوقاف و امور خیریه و اداره سازمان تبلیغات و با حضور امام جمعه دهدشت در محوطه آستان مقدس امازاده آقا میر(ع) دهدشت برگزار شد.

 

در این مراسم امام جمعه دهدشت با گرامیداشت میلاد باسعادت امام علی (ع) به عنوان روز پدر گفت: خداوند متعال تمام محاسن و زیبایی‌های خلقت را در وجود امام علی (ع) جمع کرده چرا که آن حضرت تجسم تمام زیبایی و برتری خلقت است.

 

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به جایگاه و عظمت مولود کعبه اظهار کرد: آن حضرت در کعبه مکرمه به دنیا آمد و در مسجد نیز در محراب به شهادت رسید که این افتخار نصیب هیچ انسانی نشده است.

 

وی فضیلت‌های و برتری‌های امام علی (ع) را در زندگی شخصی، اجتماعی حکومت‌داری، امور خانوادگی، تربیت فرزندان شایسته، همنشینی با فقرا و نیازمندان جامعه یادآور شد و افزود: حضرت علی (ع) را می‌توان نمادی از برقراری عدالت در جامعه و احساس تکلیف در حمایت از محرومان و مستعضفان می‌شناسیم.

 

امام جمعه دهدشت ادامه داد: امروز بر هر مسلمان آزاده‌ای شایسته است تا سیره و سلوک امام متقیان علی (ع) را الگو، اسوه و مرام خود قرار دهند تا با گذر از  ظواهر دنیا بتوانند در پیشگاه خداوند متعال سربلند و عزتمند زندگی کنند.

 

 

همچنین در جشن میلاد آن حضرت به حاضرینی که اسم آن ها علی بود به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

 

تصاویر این جشن بزرگ را در زیر مشاهده نمایید.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک